Pagina's

zondag 7 april 2013

En excursion à lille

Vrijdag ben ik naar Lille geweest met school, wat een mooie stad is het! We moesten mensen interviewen en onszelf zien te redden (lees: hotel opzoeken, bioscoop, metro enzovoorts). Het interviewen was aan het begin best eng maar ik heb wel het idee dat ik er wel iets beter Frans door ben gaan praten of in ieder geval meer durf te praten.

Het leek mij wel leuk om wat foto's te laten zien van Lille. Je kan er heel makkelijk komen (wij deden er 4 uur over met de bus) en het is ook een leuke shopstad!


Helaas was het niet zo mooi weer als hierboven op de foto, het was eigenlijk heel koud en winderig, jammer genoeg.
 
 
Als je nog eens een leuk weekendje weg wil, is dit een leuke stad! Er zitten winkels als: Pull and Bear, Pimkie en Bershka. Ik heb niks gekocht omdat ik toch niks leuks kon vinden en we best moe waren.

Liefs,
Ellen

20 opmerkingen:

  1. Heel leuk zeg :)! Lijkt me een mooie stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een erg leuke stad! :) Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa Lille is echt een leuke stad!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah echt leuke foto's! en ik ben benieuwd naar de stad ik ben er nog nooit geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh ik wil ook naar LILLE! JAA!
    Mooie foto's :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me een mooie stad, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great post, your blog is truly amazing!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed, wat leuk dat je naar Lille bent geweest! Gezellige foto's ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke trip!
    Ik ben zelf ook naar Lille geweest met school en vond het echt een leuke stad!
    xo


    Christian




    Iphone cases GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook heel vaak naar Lille geweest, maar ik kon er geen leuke winkels vinden! Hopelijk vind ik ze de volgende keer wel :) Jammer dat het weer niet zo mooi was! In ieder geval wel leuke foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij echt leuk daar! :)
    Mooie foto's!

    Je blog is leuk! Ik volg je nu ook.
    Volg je mij ook terug?

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah leuk! Ik ging elke zomervakantie naar Lille. Zelfs na 5x verveelt het niet, haha. Het blijft een leuke stad. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lillle lijkt mij wel een leuke stadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heee, ik ben ook een keer in Lille geweest. Echt een knus gebied haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lille is leuk! Ik ben er een paar keer met Franse les geweest op de middelbare school.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!