Pagina's

zondag 17 maart 2013

Update fotochallenge

Een foto per dag was het idee, dat is niet helemaal gelukt. Ik en mijn vriendin hebben er van gemaakt 30 foto's in die 30 dagen. Je zou zeggen dat is makkelijk maar als het meestal slecht weer is, wordt het moeilijker dan gedacht. Maar ondanks dat zijn er toch wat mooie foto's tussen vind ik zelf.  
Zonsondergang vanaf het balkon
Cambridge-uitreiking met Anouk

Een dag, drie gezichten


Lente komt er aan!
In the morning sun
Comptine d'un autre été: l'aprés-midi, super mooi vind ik!

In Middelburg
Dat waren ze, dit zijn ze niet allemaal trouwens maar sommige vind ik zelf niet zo heel bijzonder of mooi geworden dus die heb ik weggelaten. Ik vind het wel jammer dat door Instagram de foto's een veel minder goede kwaliteit krijgen, vandaar dat ik ze hier ook klein heb gelaten.

Wat vinden jullie van de foto's?

Liefs, Ellen

11 opmerkingen:

  1. Zitten echt mooie foto's tussen! kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's =D! Cool dat je elke dag een foto hebt gemaakt =]!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve reactie en leuk dat je me volgt! Ik vind je foto's erg mooi geworden! Grappig, ik heb ook cambridge gedaan, maar ik krijg mijn cambridgediploma pas bij mijn diplomauitreiking in juni, nog even wachten dus! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's!
    vooral die laatste vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave foto's zeg! :D En wat een leuke blog heb je :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!