Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

hallo nieuwe kleren!

Daar ben ik weer! Het is weer een tijdje geleden, maar ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen tijd. Ik heb wel wat leuke dingetjes gekocht toen ik een dagje ging shoppen in Zaandam, Amsterdam en Utrecht.

Ik had voor een vriendin haar verjaardag een duodagkaart gekocht van de NS/Cultuurkaart en die hebben we in de vakantie gebruikt.
We wilden sowieso naar een Primark dus daar zijn we mee begonnen, in Zaandam. We waren er rond half 11 en het was echt super rustig! Echt ik heb nog nooit zo'n rustige primark/winkel gezien, er was bijna niemand! Alles lag keurig op stapeltjes en er was heel veel dus we namen rustig onze tijd. Uiteindelijk heb ik alleen het schattige blousje met die bloemetjes gekocht.

Toen gingen we naar Amsterdam Centraal, we wilden persé even kijken bij de Brandy Melville en Abercrombie. Na een eindje lopen en 5 keer vragen hadden we het gevonden, onszelf ondergespoten in de Abercrombie en een simpel zwart rokje bij de Brandy gekocht.


Toen nog bij de Bershka een shirtje (voor maar 3 euro!) gekocht en een spijkerjasje bij de H&M, niet zo orgineel maar wel handig om te hebben haha.

Ik zal binnenkort wat van mijn nieuwe kleren in een outfitpost laten zien omdat je ze nu natuurlijk niet helemaal goed kan zien.

Fijn weekend!
Liefs, Ellen

13 opmerkingen:

  1. Die top van Bershka is super!

    www.simplynoir.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetjes!

    Liefs,
    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke aankopen! Dat shirt van je bershka is echt super leuk! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh dat ding van de primark, love!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingetjes! Ik heb zelf ook 1 keer een hele rustige Primark gehad, heerlijk!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen! Ik wil binnenkort ook naar de Primark, maar in R'dam is het altijd best wel druk, haha
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi echt leuke aankopen!
    Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat spijkerjasje is erg leuk! En heb je maar 1 dingetje gekocht bij de Primark? Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja maar één ding! Daarvoor al veel te veel miskopen/impulsieve aankopen gedaan bij de primark dus ik kijk nu wel uit hihi. Toch bedankt voor de respect, ik ben ook trots op mezelf haha.

      Verwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!