Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Fotochallenge dag 1 en 2

Ik ben gisteren (25-02) begonnen aan een fotochallenge met mijn vriendin Ibtissam. Ik had in de Cosmogirl gelezen over een 30 dagen challenge en het leek mij wel wat. Alleen wat ik die 30 dagen moest doen wist ik niet. Ik bedacht een fotochallenge, je ziet dat soort dingen ook vaak op instagram maar dit mag een foto van van alles zijn. Toen ik het vertelde was mijn vriendin gelijk enthousiast en toen besloten we het samen te doen.

Je zal misschien denken, waarom beginnen ze op de 25e? Maar dat komt omdat de Cosmogirl dan ook 'meedoet' en als je ze dan op twitter volgt zie je updates en andere meiden die het doen dus dat leek me wel leuk!

Ik ben van plan om eens in de zoveel dagen wat foto's op mijn blog te zetten om het aan jullie te laten zien, dit zijn in ieder geval al dag 1 en dag 2:
Dag 1

Dag 2
En bewerkt:

Als jullie nog leuke ideeën hebben of zelf ook een 30 dagen challenge doet/gedaan hebt laat het even weten :)

Veel liefs, Ellen

6 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!