Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

last person on earth, i've got tumblr!

Ja ja, ik heb Tumblr hoor! Mijn vriendin had het me gezegd dat het echt heel leuk is en dat ze er verslaafd aan is dus toen werd ik wel heel erg benieuwd! Ik hoor er de laatste tijd best veel over, maar de laatste op aarde voel ik me eigenlijk ook weer niet. Met behulp van mijn vriendin Willemijn heb ik het aangemaakt en ik begrijp het al redelijk! Eerst was het een groot raadsel wat nou precies de bedoeling is en hoe je zo'n theme moet doen ofzo maar ik heb nu echt al super mooie foto's gezien en gereblogd. 

Dit is mijn site hoe hij er nu (tijdelijk) uit ziet:

Mijn vriendin en ik willen zoals heel veel meiden hebben allemaal van die foto's op je muur, dat vind ik er altijd zo leuk uit zien! Ik ben zelf al bezig met mijn deur maar beide kanten zijn bijna helemaal vol dus ik moest iets nieuws bedenken. Op de buitenkant van mijn deur had ik allemaal pagina's uit de Cosmo en uit de ELLE enzo en op de binnenkant wilde ik meer 'persoonlijk'.

We willen zoiets: 

Tumblr_m1gqbzkeg61rnzm2eo1_500_large
Tumblr_lq1l41x31m1qzh4c6o1_500_large 
Tumblr_mdyhgqfh8a1r8u2mgo1_1280_large

Al met al vind ik Tumblr dus heel leuk! Ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke Tumblr-accounts weten? Dat is altijd leuk! 

Veel liefs, ellen

Jemappellen 

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb zelf geen tumblr maar zoek wel altijd plaatjes op google met term tumblr. Zo'n foto muur ziet er zo gaaf uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie plaatjes! Ik heb zelf ook Tumblr, en ik vind het echt leuk, zoveel mooie foto's/outfits etc. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik had eerst ook heel lang geen flauw idee wat nou de hele bedoeling is van tumblr en eigenlijk nog steeds niet. Nouja, plaatjes posten en rebloggen klinkt wel logisch, maar als je een heel blogverhaal reblogt vind ik weer zo raar. Dus ik hou het bij plaatjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had Tumblr, maar ik snapte er niet veel van en zat ook niet echt in dat ik-zit-de-hele-dag-op-tumblr wereldje. Oké dit klinkt nogal raar, laat ik maar gewoon zeggen dat ik er op een gegeven moment een beetje klaar mee was :) Maar af en toe bekijk ik wel wat Tumblr pagina's, het is wel mooi en leuk om al die plaatjes te zien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tumblr is zo leuk, ik heb ook een account :) Echt geweldig om inspiratie te verzamelen. Leuk wat je wil doen met foto's in je kamer, ik heb dat ook. Geeft toch iets persoonlijks. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind tumblr heel leuk. Ik wil al lang zo'n foto-wall maken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook een fan van Tumblr!

    Xxx http://blogaboutfashionn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post, helaas doet tumblr het op een of andere manier bij mij niet :(.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!