Pagina's

zondag 3 februari 2013

My h und m outfit

Mijn vader had al die tijd al een statief, had ik dat geweten.. Na wat proberen en uitvogelen kreeg ik de camera (wij hebben trouwens een Nikon D90) er op en kon ik foto's maken. Toen het knopje voor de zelfontspanner nog, lang leve google. 
 
Dit zijn uiteindelijk nog een beetje gelukte foto's geworden, met kleren uit mijn vorige shoplog. 
 
De trui is 'asymmetrisch' zoals je misschien kan zien en dat vind ik er echt leuk aan! Jammer genoeg gaat hij nu al een soort pluizen. Ik ben nog steeds zo blij met het rokje, ook al zie je de print best vaak. 

Ik ga nog even genieten van mijn zondagmiddag,
veel liefs! 

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk rokje!
    Liefs
    https://twitter.com/DagdromenBlog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen, het spijt me ontzettend, maar je bent niet de Ellen die gewonnen heeft. Er deden er twee mee en helaas is het de andere Ellen geworden. (Die ook al een mailtje in haar inbox heeft...) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha zo'n voorgevoel had ik al.. Dat kan gebeuren, wel leuk dat je een winactie gaf. Volgende keer beter hihi! Liefs

      Verwijderen
  3. supermooie outfit! en ik vind de titel ook heel leuk hihi:)
    Dankje voor je lieve reactie en ik vind jou blog ook leuk! ik ga je terug volgen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Ik heb die pull in een andere kleur en dat rokje in een andere print haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!