Pagina's

zondag 27 januari 2013

I'm still alive but I'm barely breathing ..

Vrijdag was ik naar The Script! Het was echt ge-wel-dig, ze waren echt heeel goed live en ze waren heel aardig en dankbaar enzo. Drie jaar geleden waren ze nog een klein Iers bandje en traden ze op in het paradiso. En nu was hun concert zelfs overgeboekt van HMH naar het Ziggodome! 

We gingen uit school gelijk naar de Ziggodome, 2 uur in de kou wachten en toen nog een uur binnen maar het was het allemaal waard! We stonden echt super dichtbij, toen Danny voor het podium kwam hadden twee vriendinnen van mij hem zelfs aangeraakt! 

Ik heb zelf wat foto's gemaakt en de eerste is van hun zelf van twitter. 

Ik was met een super leuke groep meiden en het was echt super gaaf! 

Zijn er meiden van jullie geweest? Hoe vonden jullie het? 
Liefs Ellen

12 opmerkingen:

  1. Ik ben ook geweest alleen dan in Brussel! Morgen komt er een uitgebreide report online haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je daar naar toe ben geweest!
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa ik was er ook! Super gaaf was het hea? En Danny was echt super lief! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn hele timeline zat vol. Ik was zo jaloers op iedereen haha :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk! ik was ook gegaan, heb ze nu twee keer gezien aaah ben benieuwd wanneer ze weer komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw super vet, ik wil er super graag een keer heen! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe, zo tof!
    Leuke blog, wij volgen je (:
    xoxo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me zo super gaaf! Zou er ook wel eens heel willen. :) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!