Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Lalala let it snow!

Sneeuw, sneeuw, sneeuw. Bij de eerste sneeuwvlokjes werd heel twitter volgespamd, voor degenen die geen daglicht kunnen zien haha. Zoiets als: sneeeeuw, wieee er is sneeuw, het sneeuwt, ik haat sneeuw enzovoorts.. Jullie hebben het vast wel gezien (als je twitter hebt dan).

Ik ben een paar dagen terug in de tuin foto's gaan maken en ik heb er ook nog een paar gemaakt toen ik op de fiets zat. 

Deze heb ik bewerkt met Instagram en vond ik zelf heel mooi geworden!

 En dit was hem niet bewerkt, nogal anders haha:
  En deze had ik nog in en rond mijn huis gemaakt: 





Ik haat sneeuw helemaal niet! Ik ben ook nog niet uitgegleden, misschien is dat het .. Maar ik vind dat alles zo mooi is buiten en ik heb steeds de neiging om foto's te maken hihi. 

Ik zit midden in mijn toetsweek maar de eerste helft was lekker rustig, een dagje Nederlands literatuur leren en een dagje amper wat leren. En het leuke is, morgen ben ik vrij! Dus mijn weekend begon vanmiddag al, heeerlijk. 

Maar de komende halve week wordt wel wat zwaarder, zeg maar gerust veel zwaarder maar ik ga er in ieder geval uitgerust in haha. 

Liefs en weer alvast een fijn weekend!
Ellen

17 opmerkingen:

  1. welke camera gebruik je eigenlijk? had die bovenste foto op instagram gezien, echt mooi xxx Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een foto's! vooral de bovenste vind ik heel mooi. veel liefs, kaila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes! Hier ligt jammer genoeg niet zoveel..Succes nog met je toetsen. XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very nice pictures *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too<3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je toevallig bij joyjurgers gekeken haha? Dat je zegt: je blog is inderdaad leuk? Mooie foto's trouwens, echt heel scherp! Ik ga je terug volgen :)!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee eigenlijk van het meisje wat al In een reactie had gezegd dat je een leuke blog hebt :) Dankje en leuk dat je me volgt! Liefs

      Verwijderen
  6. Wauw mooie plaatjes! Vind die eerste erg mooi, maar ook onbewerkt is die prachtig!

    Bedankt voor je reactie. Jij heel veel succes dan aankomende week met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Ik hou ook van de sneeuw. Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow met Instagram is die eerste echt supermooi geworden inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!