Pagina's

donderdag 10 januari 2013

2 parka's en een pass!

Ik kan met een opgelucht en blij hart zeggen dat ik een parka heb gevonden! Ik vond ze al een hele tijd super leuk maar na zoeken en zoeken had ik de hoop opgegeven, misschien was ik wel te kritisch.. Totdat ik er ineens een zag bij de New Look! Hij paste perfect en was precies waar ik al die tijd naar zocht! Blij blij blij dus. 

Tijdens economie hebben mijn vriendin Ibtissam en ik deze snel gemaakt bij het station naast onze school vandaar al die fietsen haha. 

Dit is hem:






En deze is van mijn vriendin Ibtissam, die vind ik ook heel leuk! (Monki) 



Toen kreeg ik gister ook nog eens mijn Cambridge resultaat, ik had een tijdje terug examen gedaan en ik ben geslaagd!! Ook nog eens met een B, ik was zo blij! Ik dacht dat ik een C zou hebben (wat ook prima is! :)) dus dit nieuws was daardoor nog veel leuker hihi. 


En dan zit de eerste schoolweek er al weer bijna op voor mij, nog één dagje volhouden. Ik moest wel weer even inkomen hoor, na die twee weken vakantie. En school geeft ons gelijk volgende week toetsweek, hoppaa. Geen lekker vooruitzicht dus .. 


Liefs en alvast een fijn weekend!
Ellen

15 opmerkingen:

  1. Super leuke jas heb je gekocht! En gefeliciteerd met je examen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed cijfer! En leuke jassen allebei,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Enneuh, wat een goed cijfer!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je jas super :). Die van je vriendin is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie parka! En gefeliciteerd met je cambridge diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed, gefeliciteerd! Leuke jas ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Leuke parka!
    Ik volg je nu, want je blog is erg leuk! Volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke parka, staat je goed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie parka! En gefeliciteeeerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke jassen allebei! :) Gefeliciteerd met je examen Cambridge! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!