Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Updatee Eva


Hallo Allemaal,

o dat is alweer een hele tijd geleden zeg... Maar ja, school zit jammer genoeg in de weg om lekker te gaan bloggen. Eigenlijk heb ik nu ook geen tijd maar in de pauze van de huiswerkbegeleiding ben ik maar even bezig.
Timeline fotografije | Facebook

Momenteel ben ik allemaal dingen met studs aan het beplakken. Ik heb al een shirtje, maar ik ga nog veel meer doen, en dan zet ik het op de blog. Maar dat duurt nog wel even...

Hier nog een paar leuke plaatjes:

jacksgap | Tumblr

Kennen jullie Finn en Harrie al? Bij ons op school heeft iedereen het erover, ze zijn ook wel heel knap.. 

Hier zou ik wel willen zijn op dit moment haha:

a little more of glamour
a little more of glamour

Maar goed, ik moet maar even niet te veel gaan dromen, en weer verder aan school werken!

Tot snel weer allemaal!
Groetjes Eva

7 opmerkingen:

  1. FINN MARRY ME... Ze zijn zo leuk haha!
    Ik moet ook heel erg veel aan school doen, deze week heb ik een SE-week :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook de laatste tijd heel veel toetsen en repetitie´s. Finn is echt knap, hihih.
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. School is SO stressful, I agree!

    Greta xoxo
    laviedegreta.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende die jongens niet haha waar zijn ze van dan?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben een heel leuk kanaal op youtube, daar maken ze heel grappige filmpjes op moet je maar 'ns kijken. Het kanaal heet Jacksgap. Liefs

      Verwijderen
  5. Die jongens zijn zó knap!!!!!

    xxxxxx
    www.takemehometoneverland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa Jacksgap is leuk! :) En wauwie, die twee laatste plaatjes! Daar zou ik nu ook wel even willen zijn, na al die echte winterse dagen. Gelukkig stijgen de temperaturen nu weer en dooit de sneeuw langzaam weg. :) Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!