Pagina's

zondag 6 januari 2013

Avec Celine

Ik ben weer terug! Terug van een heerlijke week skieën, ik laat binnenkort wel wat foto's zien. Ik heb in ieder geval een super leuke vakantie gehad, veel uitslapen en leuke dingen doen.

In mijn vorige post liet ik zien wat ik gekocht had en het wollen vest had mijn vriendin Celine ook gekocht. We dachten dat het wel leuk was om hem samen aan te doen in een andere outfit zeg maar.  

Hier zijn de foto's:


Hebben jullie ook een fijne vakantie gehad? Succes weer met school morgen, 
liefs Celine en Ellen

10 opmerkingen:

  1. Leuke vest, ook leuk dat je nu twee manieren kan zien waarop ze gecombineerd wordt. :)
    Ik heb een heel fijne vakantie gehad, dankje!
    xoxo Lana - A Pretty World

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankje, het skieën was echt super leuk! Lief dat je het vraagt! X

      Verwijderen
  3. ohh lovely pics!


    www.lessismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik ben jaloers zeg, ik wil ook eens skieen!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com
    Ps: I just started a running blog with my best friend. If you’re thinking about starting to run, may I invite you to our blog? www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit!Waar zijn jullie wezen skieen?Ik heb helaas geen tijd om te gaan,veel te druk,met me werk,ik vind het altijd heerlijk om te skieen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! We gingen in Zuid-Frankrijk, vlakbij val thorens, dat ken je misschien wel. Misschien kan je een dagje in Snowworld, minder leuk maar het blijft skieën hihi,

      Verwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!