Pagina's

vrijdag 28 december 2012

Shop 'till you drop

Mijn shoplog, eindelijk is 'ie er dan. Het is inmiddels al een tijdje geleden dat ik in Rotterdam was met mijn twee vriendinnetjes om te shoppen. 
We begonnen in Rotterdam Alexander, we liepen door het winkelcentrum en zagen dat alle winkels ongeveer sale hadden. Maar we zouden eerst naar de Primark gaan, daar was ik geslaagd met een vest, een trui en een shirtje. Toen bij de H&M een jasje gekocht, die overigens leuker is als je hem aan hebt, was ik eigenlijk al goed geslaagd. En door mijn geld. Maar we wilden ook nog naar Rotterdam Centraal naar de Bershka, Pull and Bear, New look enzovoorts. 
Daar aangekomen zagen we dat de H&M divided een grote sale had. Wij naar binnen en we zagen allemaal leuke dingen. Oh, oh, oh daar ging mijn geld.

Hier een foto die mijn vriendinnen hadden gemaakt (het zijn niet allemaal mijn tassen hihi)



En de kleren die ik had gekocht:


H&M, 10 euro (uitverkoop)

 
Primark, 16 euro

H&M 15 euro (uitverkoop)

Primark, 10 euro
Primark, 16 euro
H&M 25 euro (uitverkoop)
H&M 5 euro (uitverkoop)
H&M 5 euro (uitverkoop)
Je ziet ik heb veel in de uitverkoop gekocht, als je een trui en een sjaal voor maar 5 euro ziet kan je dat toch niet laten liggen? Ik ben wel echt heel blij met mijn aankoopjes want ik had echt weer winterkleren nodig, ik begon het zo koud te krijgen op school. 

Dat eerste rokje wilde ik al zo lang en ik had zo veel spijt dat ik die niet had gekocht toen in Berlijn. Maar nu heb ik hem en ook nog eens in de uitverkoop :)

Ik wilde nog even zeggen dat ik volgende week de hele week op wintersport ben maar Eva is van plan weer te gaan bloggen dus die zien jullie dan wel verschijnen!

Geniet van je (laatste) vakantieweek!
Lots of love,
Ellen

11 opmerkingen:

  1. Ik ga ook heel vaak winkelen in Rotterdam! Leuke dingen heb je gekocht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! De 15 euro H&M trui vind ik erg leuk!
    Ook in ben vaak met shoppen in Rotterdam te vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke aankopen! Die glittertrui van de H&M is erg leuk! Ik ga morgen naar Almere en hopelijk hebben ze hem daar ook nog, hihi! Leuk voor Oud & Nieuw!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kleding die je hebt gekocht! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom elke 2 weken wel een keer op het Alexandrium, wij noemen het alleen de Oosterhof. Geen idee waarom eigenlijk.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kleding! Dat rokje van de h&m vind ik echt super, mooi dat hij zo goedkoop was! Ik ben ook één keer bij de primark in Rotterdam geweest, ik zou toen nog naar Rotterdam centraal gaan, maar het regende toen, en ik vond het overdekte winkelcentrum in Rotterdam Alexandrium superleuk om te winkelen!
    Trouwens wat is jullie header mooi! Hebben jullie dat zelf gedaan?
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Rotterdam Alexander kan je inderdaad ook goed shoppen! Dankje, die header had ik vanmiddag gemaakt op polyvore ik vind hem ook wel goed gelukt eigenlijk hihi. Liefs

      Verwijderen
  7. Ah wauw wat een leuke dingen bij de H&M! Die groene trui vind ik ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat rokje echt heeel erg leuk!
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog dames..

    Zullen we elkaar volgen?

    wimperextensions1.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke dingen heb je gekocht! Vooral het rokje vind ik erg leuk :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!