Pagina's

woensdag 5 december 2012

Give me presents, Santa Claus

Jaja het is 5 december, vanavond pakjesavond of surpriseavond. Ik hoop voor jullie pakjesavond want dat is als je het mij vraagt veel minder stressvol. Ik moet namelijk vanmiddag nog snel mijn surprise afmaken en mijn gedicht maken. Even stressen dus.. Ik vind surprises en gedichten wel heel leuk om te doen, afgezien de tijdslimit dus.

Maar daar gaat het nu niet over ik wilde jullie mijn wishlist voor Sinterklaas laten zien, heel veel doen het en ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Die van mij is niet zo groot en ik ben een beetje laat om dit te doen als inspiratie voor jullie maar misschien voor kerst?

Allereerst dit horloge van Ikki, ik zoek al heel lang een rose horloge en deze is zo mooi als je het mij vraagt! (Hij is 50 euro trouwens)




Had ik jullie verteld dat ik 25 januari naar een concert van The Script ga? Volgens mij niet. Ik heb er in ieder geval zooo ontzettend veel zin in, ik kan echt niet meer wachten!!
Ik heb dus hun album gedownload maar ik wil hem graag in het 'echt' hebben.


Ik vind hun liedjes zo mooi en leuk. Ik ben helemaal fan van ze.

Verder heb ik deze sjaal van de Monki gevraagd, hij is zo groot en lekker warm. Ik ben er helemaal verliefd op!
Ramona Scarf
Ik wil me nog even verontschuldigen dat ik zo lang niet meer heb gepost, ik wil heel graag meer doen maar de december/november maanden zijn even een beetje druk voor mij.
Ik heb een tijdje terug een leren highwaisted short gekocht en die komt binnenkort in een outfitpost!

Wat vragen jullie voor Sinterklaas/Kerst?

Heel veel plezier vanavond als je Sinterklaas gaat vieren,

ciao for now!
Liefs, Ellen.

7 opmerkingen:

  1. Leuke artikeltje! Ook een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, en de dingen die je wilt zijn echt heel leuk!Zelf wil ik heel graag geld om naar NY te gaan, en een canon camera. Helaas wil sinterklaas en de Kerstman mij dat niet geven hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sjaal wil ik ook graag!
    Ik heb nagellak gevraagd, een cadeaubon voor de hema zodat ik kwasten of iets dergelijks kan kopen.. Gewoon standaard spulletjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Script <3

    Liefs,
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi horloge, ben echt dol op die kleur

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!