Pagina's

zondag 18 november 2012

Yes, yes, yes I have finally worn a dress! OOTD

Vandaag hield ik met mijn vriendin Romee een minifotoshootje maar het was meer lachen dan foto's maken haha.

Dit zwarte jurkje heb ik al ruim een half jaar maar omdat ik altijd alle andere delen miste heb ik hem nooit aangehad. Ik had er geen schoenen bij, geen maillot/panty, niks voor er overheen en ga zo maar door. Maar toen ik ineens alles had heb ik hem toch echt aangedaan en ik vind het een leuk resultaat!

 
 
Jurkje - Primark, jasje - H&M (heel oud), ketting - Primark, armband - Bershka  
Ik wilde ook even een typische herfst foto maken maar ze zagen er allemaal niet uit, toen heb ik maar deze genomen die was nog wel het minst erg van allemaal haha.

Ik ben wel van plan vaker een jurkje en/of een rokje aan te gaan doen om die eeuwige (spijker)broeken maar eens af te wisselen!

Dragen jullie vaak jurkjes/rokjes? Wat vinden jullie van m'n outfit?

25 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en natuurlijk leuke oufit! Liefs, Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit hoor! Ik draag sinds kort jurkjes en rokjes, maar ik heb helaas alleen zomerjurkjes ):
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik zelf draag erg vaak rokjes/jurkjes ik vind broeken over het algemeen maar saai.
    Helaas staan je schoenen niet op de foto. Wat voor schoenen had je erbij aan?

    Liefs, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het helemaal met eens!
      Die 'veterschoenen/laarsjes' van de shoeline, die heb ik in october gepost. Ik kan het niet zo goed uitleggen haha.

      Verwijderen
  4. leuk gecombineerd! & leuke blog, ik volg jullie!

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? :) http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Vooral die ketting, I like. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijkerbroeken draag ik alleen op het werk! Leuk jurkje! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke jurk zeg, moet je vaker dragen joh! Staat je hartstikke goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een jurkje staat je erg leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke foto's :)
    En het jurkje staat je goed, moet je vaker dragen.

    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog, het lijkt mij leuk als je meedoet!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/11/giveaway-sparkles-by-susie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat jurkje is leuk! Alleen ik vind die panty's altijd zo verrot.

    BTW, dat robot gedoe voor het invoeren van een code is irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh goed dat je het zegt over dat robotgedoe, ik dacht dat ik dat niet had! Ik heb het nu uitgezet, heel erg bedankt!

      Verwijderen
  11. Staat je echt super leuk! Die moet je echt vaker aandoen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag zelf ook niet bijster vaak rokjes/jurkjes, ik hou echt van broeken. Het staat je erg leuk trouwens; mag je vaker doen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, jammer dat de foto's klein zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!