Pagina's

donderdag 1 november 2012

Droomschoenen zonder naam

Hallovember!

Ik zie ze vaak op weheartit en op lookbook, mijn droomschoenen. Jullie kennen ze vast en zeker, maar hoe heten ze? Ik kan het jullie niet vertellen. Ik wacht op het moment dat ik de perfecte versie zie staan, ze niet achterlijk duur zijn én dat ze me staan. Dat laatste is ook nog moeilijk, ik bedoel ik vind ze wel geweldig maar is het wel een beetje leuk bij mij? Ze zijn ook wel heel hoog..


 



Misschien is het beter om te blijven dromen, want wanneer zou ik ze nou aan doen? Hmmm. 
Willen jullie het zeggen als jullie weten hoe ze heten of in welke (web)winkel je ze kan kopen?
 
Vinden jullie ze leuk of toch iets te volwassen?

Succes met het overleven van vrijdag,
liefs Ellen
 

16 opmerkingen:

  1. officeel zijn ze van jeffrey campbell! Ik vind ze echt heel erg leuk! Heb ze ook al vaker voorbij zien komen op blogs etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De echte heten Jeffrey Campbell. Dus als je ze zoekt kun je daar achter look a likes zetten, dan krijg je ze vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook zo graag die schoenen, alleen met mijn 182 cm lang is het niet ideaal... Op lulus.com (geweldige site) kun je ze halen! En ze zijn niet al te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaahhh geweldige schoenen, mee eens ;-)

    XxX

    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/11/giveaway-sans-online-voucher.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke schoenen heten "lita's!"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoenen zijn inderdaad echt ontzettend tof! Alleen voel ik me als 14jarig meisje niet echt aangesproken ze te dragen, haha :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ze al heel lang haha maar in het echt zijn ze wel iets lomper dan op plaatjes, enorme plateauzool! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn praaaaachtig! Misschien alleen iets te hoog voor mijn redelijke 1.85 meter...
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze zo ontzettend mooi! Maar ik ben best wel lang dus geen hakken voor mij, haha. Super dat je jullie onze 30ste volgers zijn! bedankt! x Esra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat je het antwoord al hebt!
    Ik was ook zooooo in love ermee!
    Je hebt overal de cheap versies ervan,
    en met een verdere niet TE drukke outfit kun je het
    zeker hebben! Waarom niet?! We love fashion!

    xoxo
    Jazzy Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeel erg leuk zijn ze ja! Je hebt ook minder dure bij bijvoorbeeld Sacha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze echt ontzettend leuk en volgens mij zijn ze ook nog eens comfortabel!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedankt voor je lieve reactie! :)
    Dat zijn jeffrey campbell lita's - mijn droom schoenen haha :)
    Zo mooi! Ze lopen ook heel lekker omdat ze een ingebouwd plateau hebben.

    fashionisam.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij heten ze gewoon "hoog en eng maar wel stoer". Zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!