Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Keep it warm! Nieuwe schoenen en leuke wollen sjaals

Het is ineens super koud geworden en ik ben al maatregelen aan het treffen. Ik heb een paar dagen geleden nieuwe (warme) schoenen gekocht en voor mijn verjaardag die ik vanavond voor mijn vrienden ga vieren heb ik aan verschillenden een wollensjaal gevraagd. Met twee uiteinden, liever geen col. Zo ging het, ik ben dus nog kritisch ook. Nee hoor, ik ben met alles blij. Alleen áls je dan een sjaal geeft, dán liever met twee uiteinden haha.

Mijn nieuwe schoenen dus, ze zitten heeeerlijk! Lekker warm en ze lopen ook nog eens goed. Ik had ze al heel lang op het oog maar ik wist niet echt of ze me leuk zouden staan en ik wilde nog even naar andere laarsjes kijken. Maar ik heb ze!! 
Ik heb ze gekocht bij de Shoe-Line in Utrecht. Ze hebben een stom logo maar een super leuke winkel, neem maar eens een kijkje: Shoe line.

Dit zijn ze dan:




En hier zijn de sjaals die ik speciaal voor jullie geselecteerd heb, sommige duur sommige minder. Sommige zijn colsjaals, sommige niet haha.



TOUCH - Veelkleurige gebreide sjaal
Mango: 29,95
Mango 29,95

H&M 7,95

 
H&M 9,95



Forever 21, 8,90

 
forever 21, 12,90

C&A, 15 euro
Ik vind het allemaal wel leuke sjaals, vooral de eerste van de Mango en de sjaals van de Forever 21.

Ik hou zo erg van wollen sjaals, ze geven heel veel warmte en ik vind ze er echt super leuk uitzien! Vooral in felle, opvallende kleuren vind ik ze leuk. Ze helpen je door deze barre tijden heen haha.

Nou ik ga zo lekker mijn feestje vieren, ik heb er heel veel zin in! Ik heb de hele klas maar uitgenodigd en nog van buiten school. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg ik altijd maar. Wijze woorden, wijze woorden.

Nou genoeg gepraat, fijne avond en weekend! Ik moet morgen hard leren want volgende week heb ik toetsweek, oh zo fijn.

Hou je warm,
liefs!

7 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!