Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Last day in the city .. - Berlijn final part

Halli hallo!

Ik ben inmiddels al weer thuis maar wilde toch nog even vertellen over mijn laatste dag in Berlijn. We hebben deze dag maar één bezienswaardigheid gedaan. De rest van de dag hebben we in een wijk rondgelopen en geshopt. Ook wel eens lekker :). 

Ik zal maar beginnen met wat ik heb gekocht, namelijk deze oversized trui bij de H&M. Ik ben in super veel winkels geweest maar ik kocht een trui bij de H&M, vreemd hè.

 
Aan het begin van de dag hebben we de dom 'bezocht'. Deze zag er zo uit van de binnenkant:


Dit is alleen de voorkant maar die vind ik heel mooi en wilde ik even aan jullie laten zien.

Je kon naar de bovenkant van de dom met de trap. Je raadt het al, dat was even puffen haha. Maar na wat zwoegen had je dan ook wel een prachtig uitzicht:


Voor de rest hebben we een heerlijk ijsje gegeten bij dit schattige ijssalonnetje, ik nam de white chocolate chip smaak en hij was echt heel lekker. 


En in de middag heerlijk geluncht bij Café Mitte


Niet zo veel foto's van deze dag omdat we vooral in onze wijk Mitte waren. Nu weten jullie wat ik allemaal heb gedaan in Berlijn. Het was super leuk! We hebben drie dagen zon gehad terwijl het in Nederland vies en nat weer was heb ik mij laten vertellen. 
Ik moet maandag weer naar school terwijl voor sommige van jullie dan lekker de vakantie begint. Ik ga alweer aftellen naar de kerstvakantie, het gaat vast snel (ahum).

Fijne vakantie of succes op school weer,
tschüss!  

23 opmerkingen:

  1. leuke foto's en oh, wat heb je een leuke outfit aan! Mag ik vragen waar je die oversized trui hebt gekocht? ;)
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjee super leuk om te horen!! En de trui is gewoon van de H&M :)

      Verwijderen
  2. Leuke trui heb je gekocht en mooie fotos heb je gemaakt! Fijn dat het leuk is geweest :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heb je aan, en het ziet er allemaal heel leuk uit! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's, toen ik in Parijs was 1 jaar geleden, had ik ook alleen maar kleren gekocht bij de H&M. En trouwens echt een mooie trui!
    Liefs, Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Berlijn lijkt me zo'n mooie stad! Die trui is zo leuk btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie foto's je trui is echt gaaf!!
    Liefs, Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Berlijn een mooie stad he! Ik ben er zelf een tijdje terug een weekend geweest en vond het echt super. Ook heerlijk gewinkeld! Ik vind je geshopte trui heel erg leuk, ook heel leuk gecombineerd met het bloesje en de ketting! Like it :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Berlijn! Superleuk. De trui staat je echt mooi,wat een mooie kleur. Je hebt leuke foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's en gave trui!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je outfit leuk zeg, echt fantastische trui! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's. Berlijn ziet er geweldig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! Berlijn lijkt mij een super leuke stad! Haha, ik heb ook vaak dat ik kleding koop in winkels die ook gewoon in Nederland zijn! Maar wat maakt het uit, erg leuke trui! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Ik ben deze herfstvakantie voor de 3de keer in Berlijn geweest en ik hou van Berlijn! Ik wil er later gaan studeren, maar dan wil ik eerst nog wel heel wat Duits bij leren, haha! X Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's! Ik vind de Berliner Dom echt een geweldige kerk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuke outfit! :)

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah ik wil ook zo graag naar Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!