Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Klein maar fijn, shoplog

Zucht.. Het is weer maandag. We moeten er weer aan geloven. Ik heb een super leuk weekend gehad die veeel te snel ging. In samenvatting: 2 filmavonden, logeren en niet te vergeten, de reden waarom ik nu blog, shoppen in Rotterdam! Het was echt super gezellig, ik ging met 4 andere vriendinnen (waaronder Nanou: Tomorrow never knows). We zijn allemaal goed geslaagd en het was een top dag!

Ik ben woensdag jarig (yes, yes, yes) en ik heb bij de primark dit vestje gekocht die ik aan ga doen op mijn verjaardag:


 
Ik heb ook nog dé perfecte spijkerbroek gevonden (voor mij dan) bij Pull and Bear waar ik jullie al eens eerder over vertelde. Ik moet er wel even bij uitleggen dat ik hopeloos op zoek was naar een spijkerbroek die eindelijk eens strak om mijn benen zit. Ik heb namelijk nogal vaak dat er staat 'super skinny' en dat die broek bij mij gewoon losjes zit. Erg irritant.
 
Dit is hem:
 



En... Ik heb een hairdonut gekocht! Hier heb ik net mn haar gewassen (vandaar de kleur), als hij wat slordiger zit vind ik het zelf leuker.


 
 
 
 
Ik heb ook nog een ketting gekocht, iets anders dan dat ik normaal zou kopen eigenlijk.
 
 
Dit was het dan, ik ga in de Herfstvakantie naar Berlijn misschien vind ik daar nog wat leuke dingen.
 
Weet iemand of Berlijn leuk is? En wat vinden jullie van mn nieuwe aankopen?
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk! mooie broek ook! waar zit die winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Hij zit in Rotterdam Centraal, ik kan t verder niet zo goed uitleggen ik kom er zeg maar nooit. Hij is heel groot en zit op een hoek :)

      Verwijderen
    2. Ah okee dankje! Ik heb je genomineerd voor de Versatile Blogger Award. Neem een kijkje op mijn site! Liefs.

      Verwijderen
  2. Leuke aankopen zeg! Vooral de broek is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die ketting is mooi! En die jeans is leuk! Ik shop ook vaak in R'Dam (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, dankje voor je reactie!
    Leuke aankopen, en gelukkige verjaardag! :)
    Ik ben in de zomervakantie naar Berlijn geweest en het was echt heel leuk. Het is een heel leuke stad, zowel voor mode als voor geschiedenis. Echt heel interessant. ;)
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Zo'n knotje staat leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb jullie genomineerd voor de Liebster Award! Kijk even op mijn blog als jullie mee willen doen :) Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!