Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

I like: hairdonut uitleg en inspiratie

Weekend! Ein-de-lijk. In het weekend gaat het altijd goed met mij haha. Gister een filmavondje gehad en morgen lekker shoppen in Rotterdam. Echt een lekker weekend. 

Ik wil eigenlijk al heel lang posten over zo'n hairdonut. Toen ik het voor het eerst zag vond ik het niet zo heel leuk maar ik begin het steeds leuker te vinden. Bij mij op school zie je het eigenlijk niet echt. 

Eerst een plaatje hoe het moet voor degenen die het nog niet kennen/weten hoe het moet:


 En hier zijn nog wat 'inspiratie foto's van de hairdonut:








Ik vind het leuk! Wat vinden jullie ervan?
Fijn weekend nog, 
liefs

6 opmerkingen:

  1. leuk! ik volg jullie, willen jullie terug volgen?

    liefs, sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag heel vaak een hairdonut, voor ballet, maar ook om dat het gewoon leuk eruit ziet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zelf eentje en het is gewoon zo handig! ^^ Super simpel, en het ziet er altijd goed uit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er zelf ook eentje en ik vind het zo mooi staan! En ik vind het 800x makkelijker dan zelf een knot maken.

    liefs, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel!, die foto's met die vlechten er bij zijn erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super artikel
    zullen we elkaar volgen ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!