Pagina's

zondag 14 oktober 2012

B'day presents + outfit

Afgelopen woensdag (10 oktober) was ik jarig! Wat hou ik van jarig zijn, echt. Je krijgt alle aandacht, lekker veel cadeaus en vaak lekker eten. Ik had van mn vriendin Celine een super lekkere moorkop gekregen met chocola en m&m laag eromheen en hij was echt verukkelijk! Maar de reden waarom ik post zijn toch wel mijn cadeautjes, ik heb niet van alle dingen foto's maar wel van een aantal.

Deze armband heb ik van Nanou gekregen en ik vind hem echt heel leuk :)

 
Dit heb ik van mijn ouders gekregen, ik vind dit zooo gaaf! Óf 2 weken naar mijn neefjes en nichtjes in Canada (in m'n eentje) óf 2 weken op taalvakantie of taalcursus ofzo. Maar hier vertel ik later nog wel een keertje iets over!
 
 
Dit heerlijke luchtje heb ik van de vriend van mijn zus gekregen en ben ik echt heel blij mee, hij is echt heel lekker!
 
 
Een uilensjaal, grappig hè! Deze heb ik van mijn tante gekregen, ik moet nog even kijken hoe ik hem ga combineren.

 
Ennn ik heb eindelijk een notebook! Dit is mijn eerste 'tekening' er in, hij is van de Tiger.
 
 
Aaahh, deze heb ik van mijn zusje gekregen. De foto vind ik zoo schattig!
 
 
Dit waren bijna alle dingen die ik van de familie heb gekregen. Ik heb ook nog armbanden, geld en een abonnement op de Fashionista gekregen :).
 
En dit is nog mijn outfit die ik aan had op mijn verjaardag en op de schoolfoto.
 
 
Dat was het weer, ik ga deze week naar Berlijn. Ik heb er super veel zin in! Misschien hebben we internet in ons appartement en dan hou ik jullie op de hoogte van wat ik allemaal doe. Ik hoop het. Als ik geen internet heb, fijne vakantie iedereen en dan tot volgende week!
 
En wauw wat praat ik weer in uitroeptekens.
Ciao for now!
 

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super vet cadeau, ik zou naar je neefjes en nichtjes gaan in Canada. En je outfit is super leuk!
    Ik praat ook veel met uitroeptekens de laatste tijd, haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Die sjaal & notebook zijn supergaaf! Ik ben de 28e jarig ;D
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit had je aan!
    Ook echt een heel gaaf cadeau van je ouders! Ik zou zelf echt niet kunnen kiezen tussen Canada en Engeland ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeautjes! Nog gefeliciteerd! Wat cool van je ouders dat cadeau! Ik ben echt jaloers op dat cadeau. Heb je al een keuze kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd!
    leuke outfit had je aan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes! Nog gefeliciteerd :)
    Je hebt een leuke blog, ik volg je met GFC :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeerd!
    Super leuke outfit! Echt heel leuk!:)
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!