Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Hallo Allemaal,

Jeetje... ik heb lang niet meer geschreven! Daarom moet ik dat nu maar weer eens gaan schrijven anders kunnen we het beter moda di Ellen noemen.

Omdat de barre tijden weer zijn begonnen heb ik maar een lekkere warme trui gekocht. Het is echt zo'n typische kriebeltrui maar ik ben er heel blij mee.De trui heb ik gekocht bij de H&M voor 15 Euro. Hier heb ik de trui gecombineerd met een zwart basic rokje. De schoenen erbij zijn toevallig ook paars, het is niet helemaal dezelfde kleur maar als je het eenmaal aan hebt dan kan het wel.




Voor als het nog kouder wordt kan je er ook een zwarte broek of gewoon een spijkerbroek onder dragen, wat je ook kan doen is een leuke maillot. Het klinkt misschien een beetje kinderachtig maar ik heb een hele leuke gezien bij de H&M.






















De rimpels vond ik er heel leuk uit zien, ook de paarse vond ik leuk (niet om te combineren met de trui hoor! Dat wordt wel heel paars). Hij is er ook nog in een soort blauw-groenige kleur, die was ook leuk. In de winkel heb ik de maillots gezien voor 7,95 Euro maar op de site zag ik ze alleen maar voor 9,95 Euro en 12,95 Euro.

Als het me lukt om op tijd klaar te zijn met schoolwerk post ik morgen iets over leuke shopsteden, dan heb je wat te doen in de herfstvakantie! :)

Wat vonden jullie van de trui en hebben jullie zelf ook al lekkere warme spulletjes gekocht?

Liefs Eva

6 opmerkingen:

  1. Leuuk! Zon maillot is hartstikke hip! Super leuk zo'n trui met rokje, ga ik zeker onthouden!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die trui laatst laten liggen bij de h en m maar ga maandag toch nog maar even kijken of hij er nog ligt vind hem namelijk toch wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een maillot met sneakers staat altijd super stoer

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!