Pagina's

donderdag 8 november 2012

Leuke jasjes en colbertjes, H&M en Pull and Bear

Hoiii lieve lezers! 
Ik wil jullie als eerst even bedanken voor alle leuke reacties op mijn eerste tag/vorige post, ik vond het zo leuk om te lezen! 

Ik zal de aanleiding van deze post vertellen, ik wil een leuk jasje maar ik weet niet welke en wat voor soort. Colbertjes vind ik leuk, maar worden al snel heel netjes. En ik voel me er opgesloten in haha. Ik was laatst in the Sting en mijn moeder wil graag een colbertje/jasje voor me kopen dus ik werd door de verkoopster in letterlijk ALLE jasjes die ze hadden gestoken. En omdat ik me zo opgesloten voelde (en ze allemaal heel netjes waren) moest ik ze steeds teleurstellen. Vervelende verkoopsters die je allerlei dingen willen aansmeren. Dus nu ben ik zelf maar even gaan kijken bij Pull and Bear en bij de H&M. Ik vind de Pull and Bear zo'n leuke winkel! 

Dit zijn de jasjes (en oja ook één vest):

Pull and bear, 119,99
Pull and bear, 29,99

Pull and bear, 49,99
Pull and bear, 49,99

Pull and bear, 59,99


H&M 49,95

H&M 19,95


H&M, 49,95
H&M, 29,95
Die laatste is dus geen jasje maar die vind ik gewoon heel leuk haha. 
Nu had ik ook nog een heel leuk rokje gezien bij de Pull and Bear maar daar twijfel ik over, dat is deze:



Ik vind hem heel leuk, maar ik twijfel dus omdat het nogal iets anders is dan ik altijd heb. Hij is trouwens 26 euro. 

Welk jasje vinden jullie het leukst? En zal ik dat leren rokje bestellen?

Veel liefs,
Ellen

(PS. sorry dat het zo'n 'lange' post is, kent iemand misschien een goede collagemaker ofzo?)

9 opmerkingen:

  1. Het vierde jasje is echt supermooi! Lekker chique zwart, maar toch een stoere look door de studs! Ik zou deze kopen als ik jou was; maar het ligt er maar net aan voor wat voor gelegenheden je een jasje wilt gebruiken.

    Pull and Bear is zoooo'n leuke winkel, ze hebben er altijd wel iets leuks!

    Enn... koop niet iets omdat je moeder het leukvindt of de verkoopster het leukvindt, maar alleen als jij het zelf ook leukvindt;)

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rokje is zo leuk, net als dat eerste leren jasje (maar wel duur...).. Ik kom niet heel vaak bij de Pull & Bear, maar ze hebben wel leuke, net even iets anders dingen!
    Liefs, Manon
    PS. Oh, Picasa is een heel goed en makkelijk programma om collages te maken en foto's (basis) te bewerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat bovenste H&M jasje is mooi zeg. Over het rokje, doen! Ik ben dol op leer!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Win 60 euros to spend on BoumanOnline (brands like Buddha to Buddha, Ice Watch, Trollbeads and Calvin Klein) by joining my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke jasjes! Ben er dol op! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jasjes! Vooral die van Pull and Bear zijn leuk!

    zullen we elkaar volgen? Ik volg je al!

    x shinelike-diamonds.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!