Pagina's

zaterdag 3 november 2012

le weekend tag #1


Deze tag heb ik van Sophie, (http://fashiondreamsforever.blogspot.nl/). En heb ik ook alweer op verschillende blogs gezien. Ik vond hem wel leuk, doe ik ook eens een tag. Ik heb hem wel wat ingekort want anders vond ik hem een beetje te lang.

Als ik een dag was, dan was ik zondag. Zondag een heerlijk dagje, niet te veel doen. Geen verplichtingen (soms wat huiswerk) en lekker uitslapen en luieren. 



Als ik een planeet was, dan was ik niks want ik wil geen planeet zijn haha. 



Als ik een tijdstip was, dan was ik half 11. Dat is het perfecte tijdstip om uit te slapen. 
Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn. Is dat een zeedier? Vast wel. In ieder geval, dolfijnen zijn mooi en kunnen nog iets anders dan alleen zwemmen. Namelijk springen. 



Als ik een richting was, dan was ik West. Van West-Europa, daar leven we en het bevalt me nog best wel.

Als ik een
meubelstuk was, dan was ik een hangmat. Ook al is dat niet echt een meubelstuk. Het doet me denken aan mijn zomervakantie in Thailand en die vakantie was echt geweldig!



Als ik een boom was, dan was ik een beukennootjesboom, of hoe zo'n boom ook heet. Vroeger at ik altijd beukennootjes en ik vond ze best lekker. En het ruikt ook zo lekker. 
Hoe kom ik hier nou weer bij?

Als ik een bloem was, dan was ik een orgidee. Die kunnen mensen lekker lang laten staan en ze zijn ook nog eens heel mooi.

 
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano. 


Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach. Ik lach de hele dag door, vandaar. Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd.


Als ik een kleur was, dan was ik groen. Appeltjesgroen. Lekker fris, lekker vrolijk.



Als ik een emotie was, dan was ik blij. Ik ben best wel een beetje een optimist dus daarom.

Als ik een soort fruit was, dan was ik een kiwi. Gewoon omdat kiwi's leuk zijn.
 


Als ik een auto was, dan was ik een Porsche. Dan was er iemand heeel blij met mij. Hoop je. En oja, dan doen ze teminste voorzichtig met je.


Dat was dan mijn allereerste tag, wat vonden jullie ervan? Vaker doen?

Geniet  van je weekend, want ik zal alvast verklappen: het is zo weer voorbij. 

Veel liefs,
Ellen

21 opmerkingen:

  1. haha, wat dacht je van een beuk :) En je moet natuurlijk wel mensen taggen als je een tag doet he! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zouden jullie mee willen doen aan mijn give-away? :)

    liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuke tag! Wat gaaf dat je naar Thailand bent geweest!!
    Liefs, Manon
    O, en Sophia, je hóéft geen mensen te taggen, ik heb het je wel vaker horen zeggen, maar het hoeft niet. Je mag een tag ook gewoon overnemen, als je er maar bij zet van wie (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aah oke! Ik vind het wel altijd leuker als dat gebeurt!

      Verwijderen
  4. Hele leuke tag. Thailand lijkt me echt heel leuk. Liefs :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je de tag van me over hebt genomen, en leuk dat je mee doet aan mijn give-away!!

    xoxo Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke tag!
    Ik kende dit eerlijk gezegd nog niet eens hihi,
    miss doe ik het ooit ook wel!
    Leuke blog :)

    elkaar volgen?
    xoxo
    Jazzy Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like your blog!
    Check out mine sometime if you want xx
    http://aimerose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke tag! Die van die Porsche is zooo waar hihi! xo'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag! haha xo
    www.tw-of.blogspot.com

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor de reactie op m'n blog en voor de tip, ik heb gfc erop gezet. Je hebt een erg mooie blog!
    (Maar waarom wil je geen planeet zijn? :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je reactie! Leuke tag, mag je zeker vaker doen. :)
    Elkaar volgen lijkt me leuk! Ik volgde jou al een tijdje, dus dan moet jij gewoon nog mij volgen haha. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tag! Ik ging helemaal strak om dat `ik wil geen planeet zijn. hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker nog een keer doen! Ik heb je tag met plezier gelezen.
    X
    Marlene
    4all-the-fashionfreaks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!