Pagina's

donderdag 15 november 2012

Inspi inspi inspiration - lookbook

Een hele goedemorgen, middag, avond lezers!

Het is weer lookbook tijd! Ik vond zoo veel leuke looks dat ik de foto's maar wat kleiner heb gehouden voor jullie. Anders komen jullie er niet doorheen haha.

Ik heb net een dans gymles gegeven en het was super leuk! Veel schreeuwen en tellen dus ik ben helemaal schor. Maar ik heb een 8 en het was het allemaal waard!

Ik heb nu twee tussenuren achter elkaar, heel nuttig. Begin je om 07.50 en kan ik nu alsnog 2 uur niks doen. Naja niks doen ..

Nou zo heb ik wel genoeg onzinnige dingen gezegd, hier komen ze dan:


Tommy Hilfiger Boots, Topshop Jeans, Bershka Bag
Armani Exchange  Metallic Snake Print Pants

Trench Chicwish, Boots Vintage, Jean Jennyfer, Top The Kooples, Bag Sandro

Cardigan, Zara Clutch, Jeffrey Campbell Shoes

Pull & Bear Skirt, Stradivarius Wedge Sneakers, Vintage Shirt
Dit is dat leuke rokje van de Pull and Bear.

New Look Sweater, Asos Wedges

Oasap Boots, H&M Sweater, Zara Bag

Monki Scarf, Urban Outfitters Belt, Gina Tricot Skirt

Trousers, Shoes

Seppala Knit Hood, Topshop Denim Vest, H&M Pu Skirt, Asos Backpack

Jumper, Boots, Bag

Jeffrey Campbell Lita, Grey Knitted Snood, Proenza Schouler Lookalike Satchel, Nowistyle Burgundy Knit, Floral Vintage Skirt

Club Monaco, H&M, Asos, D&G

Black Sheep Clothing Olivia Dress, Forever 21 Knit Scarf, Vintage Boots

Sweater

Romwe Velvet Dress

Pieces Headband, Jeffrey Campbell Booties



Vintage Lace Turtleneck Blouse

Vj Style Blouses

Felt Hat, Denim Button Up, Jedidiah Long Sleeve Raglan, Floral Denim, Boutique 9 Lace Up Boots

H&M Cardigan, Tank Top, Topshop Lace Up Heels

Ik vind ze allemaal zo leuk! Die trui met die roosjes, ik ben er echt verliefd op! Ik heb hem al eerder gezien.
Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn voor jullie eigen outfits, ik in ieder geval wel haha.

Komen jullie verder de herfst nog een beetje door? En wat vinden jullie van de looks?

Heel veel liefs,
Ellen

7 opmerkingen:

  1. Superleuke outfits allemaal! Erg inspiratievol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful, ik hou hier echt van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inspiratie foto`s! Wat heb jij een leuke blog Ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog! Erg leuke lookbook-inspiratie! Vooral 1 en 20 zijn mijn favoriet! Je blog ziet er leuk uit, dus ik ga je volgen ^^
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie herfst looks! zeker inspirend ga zo door! Vinden jullie het misschien leuk om elkaar te volgen? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!