Pagina's

woensdag 12 december 2012

Leather shorts!

Zoals ik al zei in mijn vorige post, ik heb dus een leren highwaisted shorts gekocht, oftewel hotpants! Het is grappig dat ik dit een half jaar geleden nooit zou kopen, maar ik ben heel erg veranderd in wat ik leuk vind en nu vind ik dit soort dingen heel erg leuk!

Mijn gezin vindt het helemaal niks, maar dat vind ik juist wel weer grappig. Ze vinden het een tikje ordinair maar ik vind zelf dat het bij mij helemaal niet zo ordinair lijkt. Ik krijg er voor de rest wel heel leuke reacties op op school enzo, waar ik heel blij mee ben!

Ik zag dit broekje in de H&M en vond hem meteen al leuk, het is is een keer iets anders!

Blousje, shirtje, broekje - H&M

Het verbaasde me dat ik hem niet bij anderen heb gezien aangezien je meestal dingen van de H&M bij heel veel meiden ziet. Daar ben ik eigenlijk heel blij mee, zo voel ik me toch nog een beetje uniek met mijn H&M stuk, haha.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Veel liefs,
Ellen.

20 opmerkingen:

  1. Ik hou echt van leren shortjes, echt super kleurig en leuk gecombineerd! Dat kettinkje wat je omhebt is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke leren shortje! Ik wil hem ook wel ^^ Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk shortje! Je hebt er ook echt het perfecte figuur voor!

    Liefs,
    Lisa

    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg dat shortje! Super leuk! Die blouse staat ook erg fleurig in je gezicht! Super gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie short idd! Ook leuk gecombineerd op deze foto's.
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super leuk broekje, staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute outfit girl :)
    + absolutely adore your blog,
    that is why I (just) followed ya hihi :)
    so take a look at mine, follow back, drink some tea and keep smiling beautiful :)
    xoxo
    J.
    >I've got some new blog post so if you're reading this, please check it out!
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!