Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Ho, ho, ho meeerry christmas!

Merry christmas lieve lezers!

Ik heb net lekker geluncht/gebruncht met mijn gezin en mijn opa en morgen gaan we nog een keer gezellig eten met andere familie. Ik vind de kersttijd echt een heerlijke tijd. Altijd zo gezellig en knus en natuurlijk het lekkere eten hihi. 

Ik wilde jullie even mijn kerstoutfit laten zien, hij is wat zwart maar ik draag er rode roosjes oorbellen bij. Die kan je hier even niet zien want mijn gezicht was op deze foto uhh niet zo mooi zeg maar haha. 


Jurkje en vestje - Primark

Ik heb laatst heel veel leuke dingen geshopt en ik heb er al foto's van gemaakt, binnenkort komt dus mijn shoplog online! :)

Voor nu wens ik jullie nog gezellige en fijne kerstdagen, 
veel liefs!
Ellen.

14 opmerkingen:

  1. Leuke outfit!
    Jij ook fijne kerstdagen, geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne kerstdagen toegewenst! En wat een ontzettend leuke outfit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Lekker kerst-achtig haha :)
    Nog fijne kerstdagen, want jammer genoeg is hij bijna afgelopen.

    PS: Doe jij ook mee met de give-away op mijn blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een super leuk vestje aan! Mooie outfit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, en nog wel van de Primark! =D nice. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit. Met (natuurlijk) veel glitters! Echt iets voor kerst. Ik wil zo graag naar de primark! In Eindhoven komt er pas in 2013 een. Grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke blog, ik ga jullie zeker weten volgen! Liefs Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je me volgt, ik volg je nu ook (:

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw bovenbenen zijn even dun als je onderbenen? Eng dun ben jij & een enorme deus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!