Pagina's

donderdag 9 mei 2013

I've got this feeling on a summer day..

En toen was de vakantie alweer bijna afgelopen! Maar wat was die heerlijk. Ik heb een heleboel gedaan, van afspreken tot uitgaan en van shoppen tot lekker lui zijn. Jammer genoeg moet ik na de vakantie wel een literatuurdossier inleveren, maar ik ben er al heel ver mee! :)
Vorige week heb ik met een schoolvriendin, foto's van een nieuwe outfit gemaakt. Ik heb de pijpen van de broek opgerold waardoor het een leuke zomerse look krijgt, het was dan ook wel heel lekker weer!
De broek en de schoenen zijn van de Primark (de sokken trouwens ook! ;)) en het blousje heb ik besteld bij de H&M.
Het blousje heb ik aan elkaar geknoopt, maar je kan het ook gewoon loslaten en bijvoorbeeld in je broek stoppen.

Wat vinden jullie van mijn outfit? En wat vinden jullie van broeken met opgerolde pijpen?
Ik ben benieuwd!

Liefs, Eva

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel leuk zo opgeknoopt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse look! Geniet van je laatste vakantiedagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja mooie foto's en mooie outfit Eef!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look so beautiful dear!
    Wish you a nice day& a great weekend <3

    Love, Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Kan je alsjeblieft een kijkje nemen op m'n blog http://clubsassy.blogspot.nl/ ik ben sinds zondag ook begonnen met bloggen! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bloesje! Ook hoe je hem hebt geknoopt enzo :)
    Ik heb je gevolgd,
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!