Pagina's

maandag 20 mei 2013

what's new?


Sandaaltjes, blauw hempje, shorts - Primark
Notitieboekje New York, schildpad - Action
Meowshirt - New Yorker

De laatste tijd heb ik niet heel veel gekocht maar het zijn toch wat leuke dingetjes. Ik ben in de afgelopen meivakantie naar de Primark in Zaandam geweest met mijn vriendin Romee en toen we in Den Haag waren met school (voor politieke dingen) heb ik nog even snel een shirtje 'gescoord' bij de Pull and Bear. Toen ook nog een keer naar de Action geweest en het schattige schildpadje en notitieboekje gekocht. De cd is van het voorprogramma van het concert van Matt Simons, ik vind hem (Chris Ayer) echt super goed en fijn om naar te luisteren.

Ik vind de sandaaltjes echt heel schattig, als je naar de Primark bent geweest zal je ze vast wel gezien hebben. Hetzelfde met het broekje, ik zag in de winkel echt bijna iedereen met dat broekje lopen. Dat blauwe hempje heb ik veel te groot gekocht zodat ik het met een bandeau eronder kan dragen, behalve dat ik nog geen bandeau heb haha. 

Wat vinden jullie van mn nieuwe aankoopjes?

Geniet nog even van je laatste vrije dagje,
Liefs Ellen

25 opmerkingen:

  1. Wow je hebt echt mooie aankoopjes!

    Xx Mo Xx
    Ps. Doe je mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt superleuke aankoopjes zeg! kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, vooral die short!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke items! Die sandalen en short zijn echt mooi. xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aahh ik vind echt alles leuk! vooooral de lovely slippertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die slippertjes zijn echt heel erg tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en het volgen! Jullie blog is ook heel erg leuk, ik volg jullie nu ook!
    Groetjes Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW heel mooi allemaal, vooral de shorts!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's. Het broekje en shirtje vind ik geweldig. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dingentjes! Vooral die sandalen, i like :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes heb je/jullie gekocht!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind echt alles heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk, vooral het 'meow' shirt en de sandaaltjes. Voor het shirt ga ik binnenkort even een kijkje nemen zodra ik bij de New Yorker in de buurt ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Die sandaaltjes zijn geweldig en je hebt het allemaal zó leuk neergelegd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!