Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Must be funny, in the rich man's world

wishlist pull and bear :)
jurk: 40 euro, tops: 13-16 euro, broekje: 25 euro, bikinitop: 13 euro, jasje: 40 euro

Mijn wishlist van Pull and Bear! Ik had al even niet meer op de site gekeken maar ik vond nu alleen maar leuke dingen! Heel veel staat niet eens op deze wishlist. Bij de roze top vond ik de tekst zo leuk, le meilleur est a venir wat betekent: het beste moet nog komen. Alles is zo lekker vrolijk en zomers. Ik hoorde dat het vandaag officieel meteorologisch zomer is. Ik hoorde het op de radio en ik had zoiets, heb ik iets gemist? 

Ik ga een zomer met veel zon tegemoet en ik kan écht niet meer wachten! Ik ga met mijn ouders naar de oostkust van Amerika (New York, Boston, Washington) en daarna nog op taalvakantie naar Malta! Daar heb ik wel wat zomerkleren voor nodig! 

Waar gaan jullie heen op vakantie? 

Liefs, Ellen

10 opmerkingen:

  1. Leuk artikel, ik vind het leuke kleding. En ik ga naar Kos.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! :D Ik follow jullie nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke plannen voor de vakantie! Ik vind je wishlist erg leuk, vooral het jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist.. ik weet nog niet waar ik heen ga...in ieder geval de zon opzoeken haha!

    xx Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je naar New York enzo gaat! Alles is daar zoveel goedkoper! Ook qua make-up enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt gek op Pull and Bear ! echt een te gekke winkel hihi Super leuk dat je naar New-York gaat en op taal-vakantie voor mij dit jaar Marokko in een klein stadje Al-Hoceima echt geweldig daar en ook lekker aan de kust :D xx Puddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was in Spanje vorige week voor het eerst in een Pull & Bear; echt leuke kleding hebben ze daar. Wat een heerlijke plannen heb je. Veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke wishlist! Ik ga zoals altijd naar Griekenland! Love It!
    Kus Noah
    www.mymistyrose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh die top wil ik! Snel even langs de pull en bear hier.

    Ik ga naar Blanes en Rimini. cant waitt, nog een weekje wachten ;o

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!