Pagina's

maandag 17 juni 2013

High-low/waterfall skirts

Wat vind jij van de high-low of waterfall skirts? Ik vind ze geweldig, lekker apart! Ook hebben ze de rokken in heel veel leuke kleuren en printjes, er is alleen wel een klein probleempje; het staat mij voor geen meter. Als ik foto's bekijk van de rokken zwijmel ik erbij weg maar als ik er dan een in de winkel aan heb lijkt het of er een dom zweepje achter mij hangt dat heel gek staat. Helaas ik ben er dus niet geschikt voor. Maar ik vind het nog steeds wel heel tof als ik er andere mensen mee zie!




Zo nu moet ik maar weer snel aan het werk, ik ben al weer veel te lang afgeleid van school. Nog twee weekjes blokken en dan ben ik klaar, een dubbel gevoel geeft dat want aan de ene kant kan ik niet wachten tot de zomervakantie, maar aan de andere kant; het zijn wel de laatste twee weken op mijn school. Volgend jaar ga ik namelijk naar een andere school (ik zit nu op een 'alleen gymnasium school' omdat het dit jaar veel te lastig voor mij is geweest, maar dan kan ik hopelijk weer meer gaan bloggen!
Als afsluiting van het jaar gaan we met heel de derde klas nog op watersportweek, dat houdt in: zeilen, wadlopen, windsurfen en heeeeeeeeeeel veel feesten! :)

Wat vinden jullie van de rokken?

Liefs,
Eva

25 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf een groene en een zwarte, ben er zo blij mee! Vind ze ook erg leuk.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze zó mooi. Ikzelf heb een high-low dress. Maar je kunt hem ook prima als rok gebruiken wanneer je er een shirt overheen doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toevallig, laatst heb ik ook zo'n jurkje gekocht, ze zijn echt cute die jurkjes hihi met een stel leuke sandaaltjes is je plaatje echt compleet hihi
    x puddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf een felblauwe en ben er heel erg blauw mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt super leuk! Ik wil er graag ook eentje!
    kisses, jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet er nog een beetje aan wennen denk ik. Ben dus nog geen fan van de trend, maar wie weet komt dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die rokken zijn zo leuk, ik denk dat ik er ook nog maar eentje ga aanschaffen voor in spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo leuk! Ik had er eentje gekocht, maar de kleur was vreselijk. Echt jammer, want ik had er graag eentje gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, amazing skirts! I love them all, dresses too! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love high-low skirts and dresses! Lovely blog!

    Elyse
    shortandsweetelyse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt leuk, ik ga er denk ik toch ook nog maar eentje zoeken!
    En aaah ik heb zoveel zin in de watersportweek!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah wat leuk!
    Ik heb je blog gevonden via Uniquelifepasshion, neem je ook een kijkje op die van mij?
    Handmade,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat mij ook helemaal niet, maar ik vind het ook o-zo-mooi! Ik ga je volgen via Bloglovin'.
    xC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind zulke rokken helemaal geweldig! Ik heb er nu eentje en ik zou nog wel meer willen voor de zomer. Leuke blgog hebben jullie btw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil er zo graag nog eentje! Ik kan alleen nergens leuke vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mij staan ze nooit vind ik, maar ik vind ze wel echt supermooi! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind die rokken altijd onwijs tof, deze zomer wil ik er ook graag een gaan kopen!
    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind een hele subtiele wel leuk, maar zo'n hele lange vind ik niet zo leuk staan. (Bij mijzelf dan, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze erg mooi, maar ik heb er zelf geen één. Ik draag niet zovaak een jurkje/rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze heel gaaf maar ik heb echt GEEN mooie benen voor zoiets.. ik heb echt van die lompe rechte stalpoten haha..
    maar als ik rokje zou dragen of jurkje waar zo'n rok aan vast zit zou ik het wel proberen :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn echt leuk! Ik heb zelf net een waterfall dress gekocht, met aztec print

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!