Pagina's

maandag 1 juli 2013

Set your mind free, it's the year of summer!

blouse, broek - Zara, schoenen - minnetonka, riem - Levi's 
Het is een feit, ik ben klaar met mijn toetsen! Vakantie!! Echt wat voelt dit heerlijk, ik heb vanochtend mijn laatste toets gehad: economie. Van al mijn toetsen heb ik gemengde gevoelens, het kan goed zijn of ook niet goed. Maar ach, wat maakt het uit, ik ben over naar 5 gymnasium! En daar ben ik heel heel blij mee (zie mijn blije foto's haha). 
Ik heb alleen woensdag nog een debat (ik hoef zelf niet te debatteren dus ik ben allang blij) en verder wat jullie ook nog wel zullen hebben, toetsen en rapport ophalen en boeken inleveren en dat soort gekke dingen.

Deze zomervakantie wordt ook echt de beste zomervakantie ooit, ik ga met mijn gezin naar mijn neefjes en nichtjes in Canada en daarna ook nog op taalvakantie in.. Malta! Echt allemaal een super mega leuk uitzicht, maar eerst nog even genieten van een paar weekjes thuis niks doen, wat ook heerlijk is.

Hebben jullie al vakantie? Hoe ging jullie toetsweek?

Liefs,
Ellen

PS. zoals jullie zien GFC is gewoon gebleven en dat had ik ook wel verwacht desalniettemin vinden wij het wel heel leuk als jullie ons ook volgen op Bloglovin! hihi. 

28 opmerkingen:

  1. Ik ben vorig jaar naar Canada geweest. Het was mijn beste vakantie ooit.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super gaaf dat je naar Canada gaat! Ik ga zes maanden naar Bosnië deze vakantie. Gaat ook mijn beste vakantie ooit worden ;-)


    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit. En die schoentjes, wauwie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej ik heb bijna vakantie en ik heb er zin in! Leuke foto's :) Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeahh its summer! Veel plezier in Canada, have fun!
    kisses, jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaaa zomer!
    En wat een vrolijke foto's, superleuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk meid!

    Zin om elkaar te volgen!

    Groetjes uit Amsterdam!

    Http://juicyconfashions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je over bent naar het volgende jaar! Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAAh, wat een leuke foto's
    en de zomer is ook een beetje op komst! <3
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb al vakantie en wat heb je leuke vakantie plannen! Ik zou ook wel naar Canada willen maar 2x naar Spanje heb ik ook geen problemen mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat lekker, naar malta! Heel veel plezier alvast, en geniet van je vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. VAKANTIE! Eeeeindelijk eens tijd om wat op je blog te schrijven haha! Je schoenen zijn zóó leuk! & alvast superveel plezier in Canada en op Malta :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk dat je naar Canada gaat! wil daar ook echt nog een keer heen, fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mega coole vakanties heb jij in het verschiet zeg!! Gefeliciteerd met het overgaan en heeeeeel veel plezier op vakantie! Houdt je ons een beetje op de hoogte met een heleboel mooie foto's ?! ;-)

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik heb al officieel vakantie :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb ook vakantie en mijn toetsen gingen allemaal wel goed! geniet van je vakantie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, lekker vrolijke foto's!! Gefeliciteerd dat je over bent :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's! AAAAH VAKANTIE <3 Heerlijk :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat gaaf dat je naar Canada en Malta gaat! Heel veel plezier alvast! En gefeliciteerd met het overgaan naar 5 gymnasium! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk en vrolijk ziet het eruit! Gefeliciteerd trouwens dat je over bent, ik jammer genoeg niet ): leuke blog! Ik volg jullie nu! Volgen jullie terug?

    xx livelikemaike.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf dat je naar Canada gaat, als ik aan canada denk moet ik stiekem denken aan. southpark... >_< die blousje met die broek staat super leuk ! geniet van je zomer vakantie ! Xoxo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heerlijk! Ik ben net klaar met 6gym en het overwinningsgevoel zal volgend jaar voor je nog meer overweldigend zijn denk ik haha. Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk dat je naar Canada gaat! Toevallig ben ik fan van Justin Bieber en die is daar geboren haha ^^

    xx livelikemaike.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie outfit! Vind je schoenen erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!