Pagina's

maandag 15 juli 2013

Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping

Dit zijn wat aankoopjes die ik heb gedaan voor de zomer(vakantie), gelukkig is er in deze tijd van het jaar veel in de sale! Wie houdt daar nou niet van? 
Deze broekjes heb ik bij de H&M gekocht, van boven naar onder waren ze 10, 15 en 5 euro. Ze zitten ook nog eens heel fijn. 
Primark 9 euro, H&M 5 euro
Deze croptops vind ik echt heel leuk! De linker heeft heel leuk een ritsje achterop, dat vind ik wel een leuk detail. De rechter heb ik gekregen van mijn zus, omdat hij haar toch niet pastte. Eerst wist ik niet zo goed wat ik met die linker aan moest trekken maar vandaag heb ik hem aan met een bandeau eronder en dat ziet er wel leuk uit!   
Monki 8 euro, Primark 3 euro
Met deze tasjes ben ik echt heel blij, de linker canvastas heb ik al heel veel gedragen/gebruikt, wat zijn die tassen toch handig! De rechter vind ik ook heel leuk, het geeft voor mij een beetje een festival idee ofzo. 
jurkje 10 euro H&M
En als laatste nog een jurkje met witte stipjes, ik vond hem wel schattig en ik heb een leuk wit riempje die ik er bij kan doen. Jurkjes zijn altijd wel lekker voor de zomer vind ik. 

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Hebben jullie veel geshopt in de sale? 

Liefs Ellen 

14 opmerkingen:

  1. leuke koopjes, ahaha ik hou ook van sale! I like your crop top!
    kisses, jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige aankopen!Veel blauw en zwart-wit, valt me op :)
    Vooral die tassen vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super aankopen! ik ben trouwens echt verliefd op die tas van de primark! Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht.
    Ik heb toevallig vandaag ook lekker geshopt in de sale. Sommige dingen 50% korting!

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleding, de stipjes crop top is heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gekocht, de polkadot croptop is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die shorts zijn echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha love the title! That is so true <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt héle leuke dingen! Love love lovee sale!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!