Pagina's

donderdag 18 juli 2013

wegwerpcamera in canada

In 2008 ging ik voor de tweede keer in mijn leven naar canada, om mijn neefjes en nichtjes daar te bezoeken. Mijn ooms zijn daar heen verhuisd en hebben daar twee mega boerderijen opgezet. Het is daar super leuk! We zijn in die vakantie een paar dagen bij mijn ooms geweest en daarna met een auto naar New York gereden, wat was dat gaaaf. Op de terugweg zijn we gestopt bij de Niagara watervallen en daar heb ik foto's met mijn wegwerpcameraatje gemaakt die ik toen voor mijn verjaardag kreeg. Vorige week heb ik de camera pas ingeleverd (hij was 3 jaar 'over datum') en gek genoeg zijn er nog een paar mooie uit gekomen ook! 

Nu jullie dit lezen zit ik in het vliegtuig op weg naar mijn neefjes en nichtjes, misschien ben ik er zelfs al! Wat ik nog niet had verteld is dat we niet alleen in Canada blijven maar ook weer een uitstap gaan maken naar de steden in de oostkust van Amerika, ik heb er zo veel zin in!! Ik heb laatst ook een wegwerpcamera gekocht en die ga ik meenemen op vakantie :) 

Hebben jullie wel eens wegwerpcamera's en wat vinden jullie van de foto's? 

Heel fijne vakantie allemaal, 
liefs Ellen

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een ontzettend leuke foto's kun je daarmee maken! Kost het veel om ze laten ontwikkelen? Ik ga het sowieso ook meenemen op vakantie!
    Fijne vakantie! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik nou ook, het geeft zo'n leuk speciaal effect vind ik! Het ontwikkelen veil best tegen, ik heb voor 27 foto's iets van 8,50 betaald bij de Hema. Er waren wel een paar niet goed dus daar heb ik geld van teruggekregen gelukkig. Leuk als je dat gaat doen, ik ben benieuwd!! Liefs, Ellen

      Verwijderen
  2. Het zijn echt mooie foto's, het is een andere effect dan een gewone camara en dat maakt het juist leuk!
    kisses, jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuke foto's! Als ik heel eerlijk ben hou ik liever van de kwaliteit van wegwerpcamera's dan van digitale. Ik vind ze er gewoon altijd zo mooi uitzien! Ik heb mezelf ook weer eentje aangeschaft afgelopen week, ik ga 'm volgende week meenemen naar Griekenland! Hij is wel ook voor onderwater dus ik hoop dat ik ook zo'n "oude" kwaliteit krijg als bij een gewone wegwerp. Waw dat was een hele uitleg! ;) Verder heb je echt een hele leuke blog!

    Groetjes! xx

    http://my-serendipityjournal.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's zijn echt super leuk geworden! Ik moet ook nog steeds een rolletje inleveren haha! Veel plezier op vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vet dat jouw familie in Canada woont! Mooie foto's ook!
    Ik volg je, volg je terug?

    X
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!