Pagina's

zaterdag 21 september 2013

Fashion and inspiration | Stylight

De site Stylight, misschien ken je het. Wij hadden er zelf wel al over gelezen maar nog nooit iets mee gedaan omdat we er nog niet echt behoefte aan hadden. Maar uiteindelijk zijn we toch even een kijkje gaan nemen en eigenlijk was het heel erg leuk! Je kan verschillende outfits bekijken en hearten, zo heb je een heel handig overzicht van heel veel leuke kleding, accessoires, tassen en schoenen. 

Nadat we een account aangemaakt hadden en veel outfits van andere gebruikers hadden bekeken, hadden we al heel snel leuke artikelen en outfits gevonden. Ook was het heel leuk om de foto's te zien die voor de outfits worden gemaakt, daar doet iedereen altijd zo hun best op en er zitten echt hele mooie foto's bij. Na wat uitvogelen en de site bekijken bedachten wij om zelf ook wat looks aan te maken om te kijken hoe of wat. Zo gezegd zo gedaan, hier zie je wat voorbeelden van ons:






En deze vonden we ook nog leuk, dit soort zie je ook op de site en kan je dan hearten en items liken en zelfs items kopen als ze heel leuk zijn:


''STYLIGHT brengt miljoenen fashion items van de beste merken en online shops allemaal onder één dak.''

Wij vinden Stylight heel erg leuk en handig maar we kunnen er vooral heel veel inspiratie van opdoen. Je kan zelf ook een account maken en looks maken zoals wij ook hebben gedaan. Via deze link kan je naar ons account! Stylightaccount van Ellen en Eva

Kenden jullie Stylight al? Zo ja, wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Ellen en Eva

9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's om te zien ^^! En gave site waarvan ik nog nooit had gehoord =D! Dus maar eens kijken =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook een account bij, leuk platform!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Ellen en Eva, wow ik wist helemaal niet dat het bestond, super leuk! Ik ben zelf al een tijdje niet meer zo actief in geweest met bloggen, waar ik nu verandering in ga brengen! :) Ik wil graag mijn webshop meer promoten via blogspot, facebook en instagram! Zou jij me misschien hierbij willen volgen/liken? Zie hiervoor mijn laatste post op m'n blog :)! En wat heb jij hier nu aan? Je blijft op de hoogte van alle leuke acties in de shop en er komen allerlei leuke winacties aan!
    Heel erg bedankt alvast. Liefs, Floor Klabbers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he? Ik ben helemaal verslaafd!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS! TODAY IS YOUR VERY LAST DAY!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er al wel eens van gehoord maar ben er nooit echt diep op ingegaan. Maar het klinkt superleuk en ik ga het zeker weten binnenkort wel even proberen!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf ook een account op Stylight, vind het een leuke website!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stylight is erg leuk ja!
    xManon

    Ik heb momenteel een leuke give-away op mijn blog, doen jullie ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!