Pagina's

zondag 15 september 2013

Outfit | I rather be in NYC

Top: Pull and Bear, broek: The Sting outlet, schoenen: Minnetonka, zonnebril: 1 euro winkel in Malta
Hoihoi!
Eva en ik hadden het afgelopen weekend turnkamp en zijn vanmiddag (zondag) weer teruggekomen. Het was super leuk en gezellig! Het thema was Glitter and Glamour en we hadden zeker ons best gedaan op de outfits (inclusief gekleurde pruiken). We hebben trouwens niet geturnd, wat veel mensen denken. We gaan op turnkamp met meiden van de vereniging en het is altijd heel gezellig en leuk. We doen meestal spellen, spooktocht en dat soort dingen :)

Een tijdje terug heeft Eva foto's gemaakt van deze outfit. Ik wilde graag een shirtje met iets van New York erop omdat ik er ben geweest afgelopen zomer en toen vond ik deze (in Malta) en ik vond hem echt super leuk! 

Wat hebben jullie dit weekend gedaan?

Liefs,
Ellen 

15 opmerkingen:

  1. Leuke top, die top is echt super leuk! Kisses jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are absolutely adorable, girl! Great outfit post! :)
    xo TJ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leukk leuk leeuk ! ziet er stoer uit :D xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supertof shirtje!

    Love,

    Rowan

    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS!
    Bekijk ook eens mijn training/food blog: FITSTERS IN LAW

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a cute top! we love casual printed tops for those lazy days

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Als je wilt weten wat het inhoud bekijk dan even het artikel op mijn blog! Liefs, Ys

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke top!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke oufit! Vooral de top is cool.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!