Pagina's

zaterdag 28 september 2013

Shoplog | o.a. Forever 21

Zo zo, ik heb in de vakantie best wel wat leuke dingen gekocht maar had het nog steeds niet aan jullie laten zien! In Amerika ben ik twee keer naar de Forever 21 geweest en het is nu echt mijn lievelingswinkel. Ik moet zeggen dat ook heel veel dingen niet mijn smaak zijn maar als je goed zoekt zijn er ook zo veel leuke dingen. En vooral in Amerika is het allemaal helemaal niet duur, ik bedoel het ís al niet duur en met dollars scheelt het ook weer. 

Duss je begrijpt het wel, ik was helemaal heppie in die winkel. Uiteindelijk ben ik met een niet eens zo veel naar buiten gekomen maar wat ik heb, daar ben ik heel blij mee. 
Trui Forever 21 20 euro, canvastas Flying Tiger 2 euro, trui H&M 10 euro 
Links Forever 21 20 euro, rechts Vero Moda/Only 23 euro
Sjaal Stradivarius 3 euro, bandana Brandy Melville, Love and Peace Forever 21 12 euro,
oranje Zara 10 euro, Yes NYC Pull and Bear 12 euro, sterren Forever 21 12 euro
De sjaal is zo'n driehoekssjaal (zulke had ik vroeger al), ik vond hem heel vrolijk en leuk om een keer bij bijvoorbeeld een spijkerjasje te dragen. Het love and peace shirt vond ik ook heel gaaf want die had lage 'armsgaten' overigens niet echt iets voor in de herfst.. Het oranje geval wat daarnaast ligt noem ik eigenlijk een vodje maar zit verder heerlijk. Het Yes NYC shirt kwam al voorbij in een outfitpost en ben ik heel blij mee :) Het sterrenshirt heeft een open rug en is daarom eigenlijk ook heel zomers haha.

Dat was het wel voor nu, de volgende shoplog zal wat meer uit vesten en truien bestaan hoop ik want het is toch wel een beetje koud aan het worden.. Toch heb ik wel weer zin in de herfst met de warme chocomel en de gebreide vesten :)

Hebben jullie al herfstinkopen gedaan?
Liefs!
Ellen

20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke koopjes zitten daar tussen! Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh' hele leuke aankopen! Ik heb pas voor het eerst geshopt voor de herfst :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw die trui met die hartjes is echt geweldig! Hele leuke aankopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke shirts! Je hebt goed geshopt.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aawg ziet er zo cute uit ! Binnekort ook maar eens tijd voor mijn herfst inkoopjes :3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaah! ik wil ook naar forever 21!

    beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gave aankoopjes!!! jammer dat wij in Rotterdam geen f21 hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OEH echt superleuke aankopen! Er komt bijna een forever21 in nederland en ik kan NIET meer wachten! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (108), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaah leuke dingen! en wat grappig dat je via mij bij brandy kwam! hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW super leuk blog!!!!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke koopjes allemaal!
    liefss♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw leuk allemaal! Je hebt een leuke stijl <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke items allemaal! Misschien vind je het wel leuk om mee te doen aan mijn pas geopende winactie? Je kan hierbij een pakketje winnen met een nagellak, ketting en twee leuke armbandjes! :) Je hoeft alleen twee facebook-pagina’s te liken (die kun je vinden in mijn laatste post van mijn blog) en je maak al kans! Liefs, Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke aankopen!
    Jullie hebben echt een hele leuke blog. Ik volg jullie nu (:

    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow zitten leuke spullen tussen zeg!
    Ik koop laatste tijd weer veels te veel -.-'

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!