Pagina's

zaterdag 5 oktober 2013

cardigans are the best thing a girl can wear



Ik heb een nieuwe cardigan! Oftewel een dik warm wollen vest en oh wat ben ik er blij mee! Hij zit zo lekker warm en zacht en hmmm. Ik wilde al een tijdje een bordeaux rood warm vest maar kon er nooit een vinden totdat ik deze in een hoekje bij de New Yorker zag hangen! Wat ook vrij vreemd is, allebei eigenlijk: het in een hoekje hangen en dat bij de New Yorker. Want ik kom niet echt vaak bij de New Yorker en als ik er kom slaag ik haast nooit dus: dit was een bijzonder moment. 

De broek die ik aan heb is ook nieuw en heb ik gekocht bij de Tally Weijl (nog meer vrij vreemde dingen) en hij zit als gegoten!
Ik was namelijk afgelopen zaterdag met een vriendin (Maaike) die ik in Malta op de taalvakantie had leren kennen naar Utrecht geweest. Ze moest helemaal uit Meppel komen (dat ligt bij Drenthe en Zwolle), en met wat ns problemen is ze toch in Utrecht aangekomen.
We hebben een super gezellige dag gehad en in de zon op een terrasje gezeten aan de gracht, kon niet beter dus! Ook zijn we naar de nieuwe Hollister geweest (dat was al een hele ervaring op zichzelf). 

Fijn weekend!
Ellen

21 opmerkingen:

  1. Je nieuwe cardigan is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vest!
    En leuke foto's allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die cadigan staat je heel gaaf! En een leuk herfstkleurtje :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat dus niet, een cardigan... :-) Al ziet het er wel heel comfy en warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je er leuk uit. Je broek zit super mooi.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ik heb ook zo soort vest alleen hij is van de H&M.

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway! Je kan namelijk 2x2 VIP kaarten winnen voor Release the Beast party. Het lijkt mij leuk als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke cardigan en inderdaad een cardigan is het beste wat een meisje kan dragen. Ik heb er zelf nu twee waar ik heel blij mee ben, maar wil er stiekem nog meer haha! Gezellig dat je nog een keer met een meisje van vakantie op stap bent geweest, heel veel van mijn vakantievrienden heb ik nooit meer gezien. Dan spraken we wel af maar kwam het er niet van, je kent dat wel.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je cardigan is echt onwijs leuk! ik heb er toevallig ook een gekocht vandaag
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je cardigan is echt onwijs leuk! ik heb er toevallig ook een gekocht vandaag
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's! En een superleuke outfit :) Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vest is echt heel tof! Lekker comfy en het heeft ook nog eens een leuke kleur wat bij veel wel past! Ik hou wel van zulke vesten en draag ze het liefste de hele week door hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk vest, die kleur staat je mooi!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk!
    Je broek zit echt heel mooi.

    x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nice cardigan!

    Girl I need your help! My best friend and I are nominated for the best blog of the year , it will mean so much for us if you could vote for us right there : http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    Thank you if you do it!

    By the way if you like our blog , feel free to follow us on GCF !

    Kisses ♥

    Emily from Pretty Tiny Things

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!