Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

frightnights!

Helaas het einde van de vakantie is alweer in zicht! Maar wat was die leuk, ik heb van alles gedaan; geshopt (outfitspost komen nog), ik ben naar het dolfinarium geweest en naar Walibi fright night! Fright night is halloween in Walibi met allemaal enge (verklede) mensen die je laten schrikken en het was echt heel leuk, alleen veeeeel te druk. Vorig jaar was ik ook geweest en toen was het een stuk rustiger en daardoor ook veel enger. Er was namelijk 23.000 man in het park! Gelukkig waren we wel al heel vroeg het park ingegaan (al vanaf openingstijd) en konden we daardoor in alle attracties omdat het in de ochtend nog lekker rustig was. Vermoeiend was het wel want we waren ook als 1 van de laatste het park uitgegaan en waren daar dus bijna 14 uur! Maar het was het zeker waard! Dus als je ooit naar fright night gaat, ga dan lekker vroeg! :)
Verder waren met een heel gezellig groepje en hadden lekker veel gelachen. En gegild in de achtbanen en dat kan ik merken want mijn stem ben ik nu bijna kwijt, haha. 
Helaas was Ellen niet mee, want die durfde niet, hihi. ;)
Hier nog wat foto's;
We hadden heel veel foto's met acteurs gemaakt maar helaas waren ze allemaal heel wazig geworden.
Zijn jullie ook nog naar fright nights geweest en hoe vonden jullie het?

Liefs,
Eva

13 opmerkingen:

  1. Ik ben nog nooit naar Fright Night gegaan, ik wil écht een keer want volgens mij is het onwijs leuk. Aan de foto's te zien hebben jullie het in ieder geval heel gezellig gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh eng! Daar wil ik nou ook nog ooit heen in mijn leven, lijkt me gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er op 13 oktober heen geweest. Me vrienden zijden dat het eng was maar ik vond het wel grappig en soms ook wel eng haha. Volgend jaar ga ik zeker weer. Ik had ook een paar foto's met acteurs gemaakt maar bij mij zijn ze allemaal mislukt door mist en regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Ik wilde super graag ook naar de fright nights maar ben uiteindelijk niet geweest :( liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke foto;s, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet erg gezellig uit zeg:) Ik heb er veel over gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great pictures look like you have had fun :)
    come and see me too on:

    www.olivains.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, lijkt me super leuk om eens te doen in Walibi (:
    Leuke foto's (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey!
    Ik heb jullie blog genomineerd voor de Liebster Award!
    Neem even een kijkje op mijn blog: beautyenzo-hm.blogspot.nl

    liefs, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eva,
    hahah ik zie net mn hoofd op alle foto´s.
    Leuke blog trouwens!
    x lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!