Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Laatste dag | Antwerpen!



Maandag zijn we naar Antwerpen gegaan! Ik had er heel veel zin in en had al een lijstje gemaakt met winkels waar ik heel graag heen wilde. Ik had bij de blog van Nina van my lifestyle diary gezien over Subdued en over een vintage winkel Think Twice. Ik heb bij beide niks gekocht maar vooral Subdued was echt een super leuke winkel! Het was een soort Brandy Melville maar net even anders. Over Brandy Melville gesproken, daar zijn we ook geweest. Net als bij de Forever 21, Urban Outfitters, Bershka, Pull and Bear en nog wat andere winkels. Echt alle leuke winkels zitten gewoon in Antwerpen en dat allemaal in één straat. 

Ik heb me dus wel vermaakt, in tegenstelling tot mijn ouders af en toe die soms wel een beetje gek werden (winkel in, winkel uit). Het rare is dat ik eigenlijk alleen een jasje en een blouseje heb gekocht maar ik ben er wel heel blij mee.

Verder hebben we heerlijk geluncht en op terrasjes gezeten en het mooie station gezien, het was zeker een leuk dagje!

Ik ben inmiddels weer thuis en kan nog lekker genieten van een half weekje herfstvakantie.

Fijne vakantie nog!
Ellen 

9 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een keer in Antwerpen geweest,echt heel leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aawg ! Antwerpen ziet er gezellig uit op je foto's ! Geniet nog van de vakantie hoor !
    liefs x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook één keer geweest maar wat een winkels.. en als je houd van foto's maken moet je echt niet je camera thuis vergeten!

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk nog een fijne vakantie!

    ps: mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Antwerpen is een leuke stad! Mooie foto's!
    Met kerst, als er kerstmarkt is, moet je er ook eens heen gaan, zo gezellig dan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtige foto's! Ik hou van Antwerpen, het is zó mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's zeg! Heel gaaf gemaakt! Antwerpen ziet er echt prachtig uit <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! ik was laatst ook nog naar Antwerpen geweest echt leuke stad :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's! Antwerpen is het allermooooiste! En lief dat je me in je post hebt genoemd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!