Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Dag 2 | A drop in the ocean, a change in the weather

Jasje H&M (oud), shirt Forever21, riem Cowboysbelt, broek New Look, canvastas koningin Tiger
Vandaag een rustig dagje, lekker uitgeslapen en in de middag naar het strand. Het strand is heel dichtbij hier, hooguit tien minuutjes lopen. De zon kwam door in de middag en het was heerlijk weer! Verder vandaag een luie zondag met youtube filmpjes kijken, foto's maken en bewerken en druk zijn met niks doen haha.
Verder zijn we net heerlijk uit eten geweest en morgen gaan we naar Antwerpen!

Gaan jullie wel eens naar Zeeland en Antwerpen?
Liefs!

Ron Pope - A drop in the ocean

9 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige foto's ! Jammer genoeg woon ik niet dicht bij het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooie foto's, het strand is altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi foto's!!
    Ik ben dit weekend ook naar Antwerpen geweest.
    Het is mijn favoriete stad in België.
    Leuk blog!!
    Ik volg je! volg jij mij?
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto's! Heerlijk het strand zo dichtbij. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad echt heerlijk weer voor het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En ja, ik woon in Zeeland :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!