Pagina's

zaterdag 19 oktober 2013

Dag 1 | Middelburg


Parka en broek New look, shirt Pull and Bear, vest Primark 

Jaaa vakantiee! Wat fijn, eindelijk is hij daar: de lang verwachte herfstvakantie. Ik ben er wel even aan toe hoor, een weekje uitrusten. Ik moest vrijdagavond nog werken (in de bediening) en na het werken ging ik samen met mijn ouders en zusje naar Zeeland. We hebben daar een huisje die we normaal gesproken verhuren maar zo af en toe zitten we er zelf ook in. We blijven hier tot dinsdag en het leek me leuk om de komende dagen af en toe wat foto's te laten zien. 

Vandaag zijn we naar Middelburg gegaan, de hoofdstad. Ik ben er al wel vaker geweest en ik moet zeggen er zijn niet heel veel speciale winkels.. Ik heb ook niet echt iets gekocht (een rare maillot en een paar kaarten) Maar goed, het is wel een gezellige stad. Ik spaar mijn geld op voor maandag want dan gaan we een dagje naar Antwerpen, waar ik heel veel zin in heb! 


Het was niet zo mooi weer dus ik heb niet zo veel mooie foto's kunnen maken, hopelijk morgen en overmorgen wel! 

Wat gaan jullie doen in de vakantie? 
Liefs! 
Ellen

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk shirt aan! En deze vakantie komen mijn moeder, zus en broertje mij bezoeken in Bosnië.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ehh wat leuk, ik woon daar in de buurt! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je foto's juist leuk! En een gave outfit heb je aan :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoii! even als reactie op jou reactie haha, de vintage winkel heet think twice op de Lange Klarenstraat 21. je moet daarheen! haha want die dag dat jij er bent is volgensmij alles 1 euro, gisteren was alles 3 euro! Ze hebben echt leuke dingen daar! hihi lange reactie. Hele mooie outfit trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk dat je vakantie hebt en er even lekker tussenuit bent geweest:),
    Ik begin maandag weer naar een lange vakantie dus ja heb er weer nieuwe energie voor ;D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt echt een super leuke jas!! Leuk artikel =) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt leuk allemaal! Wat leuk dat je naar Antwerpen gaat! Ben benieuwd wat je daar gaat kopen! Vergeet de Forever21 niet he! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!