Pagina's

woensdag 7 mei 2014

Photography | Blossom


Deze foto's wilde ik echt al heel lang laten zien maar het kwam er alsmaar niet van (waar heb ik dit eerder gehoord?). Inmiddels wordt alle bloesem langzaam groen, jammer jammer. 
Op het moment dat jullie dit lezen zit ik in het heerlijk zonnige spanje. Als ik terug ben zal ik jullie laten weten hoe het was inclusief foto's natuurlijk! Mijn ouders hadden ineens het leuke idee om een weekje naar de zon te gaan en daar zeiden wij geen nee tegen natuurlijk! Maar we gaan niet echt stil zitten ofzo, we huren een auto en dan reizen rond in onder andere Malaga en Sivilia. 

Fijne vakantie (als je die nog hebt)! 

Liefs, Ellen

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik ben heel benieuwd naar de foto's van Spanje, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooie foto's, ik wordt altijd zo vrolijk van bloemen.
    Nog veel plezier in Malaga en Sivilia!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Vooral de laatse vind ik erg mooi
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! De eerste en laatste zijn mijn favorieten :)
    Veel plezier in EspaƱa!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vet dat je in Spanje bent, ik hoop dat je het naar je zin hebt! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!