Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Spanje | Outfit onder de Jakaranda

Eindelijk kon ik weer mijn zomerkleertjes aan! Wat is het toch fijn als je een keer niet een 3 dubbele panty met een wollen vest aan moet bij je outfit. Deze foto's heeft mijn zusje van mij gemaakt in Sevilla, waar er voor ons gehuurde flatje/appartementje een prachtig park was! Door heel zuid Spanje stonden prachtige paarse bomen, ofwel de Jakaranda (zo heb ik mij laten vertellen) waar ik heel erg van kon genieten. Wat me opviel is dat in een toch redelijk grote stad als Sevilla veel parken te vinden waren, echt heel leuk vond ik! 

Het Levi's shortje wat ik op de foto draag was maar liefst 50 cent (het is echt), gekocht op een rommelmarkt als hele broek en verknipt tot dit resultaat (voor de transformatie klik hier). 
Het gele topje -die overigens neon is- heb ik laatst voor 3 euro gekocht bij de H&M. Ik kom er nu achter dat de hele outfit mij precies €9,50 heeft gekost :)

Dit weekend moet ik me helaas in Maria en annunciatie-voorstellingen (wat het ook moge zijn) verdiepen voor mijn werkstuk voor KCV (lees: een stom vak op school).

Wat gaan jullie dit weekend doen?
Liefs, Ellen. 

10 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik ga dit weekend grad party hopping (aka heel veel eten en 10 kg aankomen) en leren voor mijn laatste weekje school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en vorlijke outfit! Ik vind je hempje echt heel leuk! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave oufit en mooie plek zeg! Leuk gedaan met die broek jaar short!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke en fleurig outfit op een mooie plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en vrolijke outfit! En over die bomen deel ik je mening: wauw, wat zijn ze mooi!
    liefs,
    tjalyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topoutfit! Dat topje is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een heerlijke zomerse foto's! Leuke outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!