Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Spanje | Obsessed with flowers

Holaaa lezers! Pff daar ben ik weer, het voelt 3 eeuwen geleden dat ik voor het laatst blogde. Ik moet me de laatste weken van dit veeeel te lang durende schooljaar even wat meer op school gaan focussen vrees ik.. Ik ben bezig met een transformatie naar nerd maar het wil nog niet zo lukken. Dus nu blog ik gewoon wanneer ik tijd en zin heb. Maar het einde en een super leuke zomervakantie zijn inzicht! Ik kan echt niet wachten, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Intussen droom ik nog even weg bij mijn foto's van mijn laatste vakantie naar Spanje. 

Ik kwam erachter dat ik vrij erg geobsedeerd ben (geworden?)  met bloemetjes, en met het fotograferen van bloemetjes. We hebben een rozentuin gezien en overal waren eigenlijk mooie bloemen in Spanje dus ik ben helemaal los gegaan. 

Dat waren ze eigenlijk al, naja ik had er wel meer maar dat zou een beetje te gek worden.. 

Moeten jullie ook een eindsprint maken op school? 

Liefs!
Ellen

8 opmerkingen:

  1. Wauwieeee! Wat een onwijs mooie foto's. Geeft een heerlijk zomers gevoel. <3

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's, vooral die met het uitzicht op de achtergrond, krijg ik onmiddellijk een vakantiefeeling van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's :), ja voor school nog even bikkelen , bijna vacation! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog heel veel succes op school!
    Ik ken het gevoel, ik wil ook zo graag vakantie maar ik heb eerst nog vijf examens :(
    Prachtige foto's heb je gemaakt trouwens!
    Bloemetjes zijn altijd leuk/mooi om te fotograferen vind ik :D
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en vrolijke foto's! Wauw!
    xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!