Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

New | Zara sale

Yesss, de Zara heeft weer sale! Vorige week was ik na mijn Cambridge examen even langs gegaan, het was verschrikkelijk druk maar wat een leuke dingen allemaaal. Ik stond in de rij en raakte aan de praat met een meisje en we hebben echt zeker 10 minuten staan praten alsof we elkaar al jaren kenden, best grappig hoe dat soms kan! 

Mijn broek en blousje zijn dus allebei uit de sale en waren beiden 20 euro. Volgende week is mijn toetsweek dus ik moet nog even anderhalve week hard aan de slag en daarna eindelijk  vakantiee. 

Een vriendinnetje van me had de foto's gemaakt en van haar was ook het longboard. Ik zou best een longboard willen, of een penny board. Ik voelde me wel heel hipster toen ik aan het longboarden was (ik was trouwens een natuurtalent). 

Fijn weekend! 
Liefs, Ellen 

14 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Dat shirtje is lekker fleurig, me likey :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook nog graag zo'n kleur broek! Tijd om even langs te gaan dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wauwie, deze foto's en outfit zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kleren! Ik houd ook altijd erg van de sale bij de Zara :) Enneh als ik pennyboard voel ik me ook altijd een beetje hipster hoor haha, maar het is wel heel erg leuk om te doen! Liefs, Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera! Zara sale is altijd geweldig! Leuke items heb je gescoord!
    Longboarden is inderdaad heel gaaf ;)
    Liefs.
    tjalyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi dear!

    I love your blog!

    Can you maybe check out mine and follow each other?

    xx

    Rafaela from Pretty Tiny Things

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk topje! <3 Krijg al zin in de zomer ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!