Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

Shoplog | F21, Zara, Brandy Melville

Topje: F21, Tuinpak: Zara
Jurkje: Brandy Melville, Broek: F21
Beiden F21

Lange tijd geleden dat ik een shoplog liet zien! Ik koop ook vaak maar één shirtje per keer dus dan is het ook niet echt de moeite waard. Dit was deels nog van Spanje en ook nog van een dagje Amsterdammen met een vriendin. Wat is de Forever 21 geweeeldig, we waren vroeg en het was best heel rustig! Het is inmiddels al een tijdje terug maar we hadden een super leuke dag! We hebben geshopt, pizza besteld in het Vondelpark en een beetje rondgezworven in Amsterdam. 

Ik ben toch wel het meest blij met mijn 'tuinpak' van de Zara, ik vind hem echt gaaf! Het zwarte jurkje is ook wel heel fijn, die heb ik in Spanje veel gedragen, zit zo lekker! In Spanje is de Zara echt veel goedkoper, ik mis het echt een beetje.. Maar het weer in Nederland is nu ook wel heel lekker! 

Hebben jullie al veel zomerkleren gekocht? 

Fijn weekend! 

Liefs,
Ellen

7 opmerkingen:

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!