Pagina's

vrijdag 2 mei 2014

Outfit | The best is yet to come

Alohaa! Wauw toen vlogen er een paar weken voorbij zonder te bloggen.. Vol vakantiedrukte en toetsweek was het bloggen er toch even bij ingeschoten. Terwijl ik de foto's van hieronder al op tweede paasdag had gemaakt. Ik ben van maandag tot en met woensdag met vriendinnen in Zeeland geweest en we hebben het super gezellig gehad! Verder heb ik mijn vakantie nogal volgestopt (terwijl vakantie er ook is om helemaal niks te doen). Maar al met al heb ik een heerlijke vakantie! 

Nu nog even over mn outfitje, ik kwam erachter dat ik (okee mn zusje) vrijwel alleen foto's had gemaakt van de bovenkant als je begrijpt wat ik bedoel. Nou pasten de schoenen er niet perse goed bij dus dat geeft niet. Ik had mijn leren high waisted short aan (waarin ik bijna niet meer pas oeps) en een nieuw shirtje van de h&m. Wat was het heerlijk weer die dag! 


Ik vind vooral de achterkant van het shirtje heel leuk met al die bloemetjes :) Mijn trouwe fotograaf (mijn zusje) staat op de laatste foto. Ik heb ook foto's gemaakt van haar en het leek me toch wel leuk om die ook te laten zien, daarover later dus meer haha. 

Hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Liefs!
Ellen

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke foto's! Ik vind je shirtje echt heel leuk! :) mijn vakantie is aardig rustig maar morgen zal ik echt weer moeten beginnen aan het huiswerk zucht... Maar nog een aantal weekjes en dan zomervakantie :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig topje/bloesje! Hele leuke foto's ook (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, superlief topje! Typisch Ellen vind ik het ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke foto's! Wat een tof shirt, vooral die achterkant is mooi. ;-) Klinkt als een hele gezellige vakantie, fijn dat je het leuk hebt gehad! :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super lief die laatste foto! Zusterliefde :)
    Ik heb mijn vakantie ook een beetje te vol gepland, oeps..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuke outfit! En mooie foto's, die laatste is lief! Leuk dat je in Zeeland bent geweest(;

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! Ik vind die top echt heel erg tof!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!