Pagina's

zaterdag 19 april 2014

Outfit | 'Til the love runs out

Blousje en schoenen - geleend van mijn zus, rokje Brandy Melville 
Ik kwam deze foto's tegen en ik denk dat ze misschien wel van een jaar geleden zijn, ik wist altijd dat ik ze nog had maar had in mijn hoofd dat ze allemaal mislukt waren door mijn gepruts met het statief. Gek genoeg waren er nog wel een paar okee foto's bij en ik wilde ze toch nog even laten zien. Het is gek om mezelf weer met een bril te zien, omdat ik een klein half jaartje geleden over ben gegaan op lenzen. Het is echt super fijn en nu ik eraan gewend ben vind ik het ook wel mooier zonder bril. Ik weet wel dat ik er heel lang over heb gedaan om de stap te zetten om over te gaan op lenzen, ik was gewoon erg gehecht aan mijn brillie.

Echt lekker zo'n lang weekend, jammer genoeg moet ik (of eigenlijk zou ik moeten) leren het hele weekend.. Donderdagavond ben ik wel met vriendinnen en een Oostenrijks meisje dat voor 3 weken in Nederland was uiteten geweest bij Walden in Utrecht. Daarna hadden we nog een sleepover, het was super gezellig! Als je trouwens dichtbij Utrecht woont, Walden is een super leuk restaurantje waar je voor 12 euro heerlijk kan eten (voor de skere paupers onder ons, kuch ik). 


Fijn paasweekend allemaal! 

Ellen 

Love runs out - OneRepublic

9 opmerkingen:

  1. Ik vind het juist hele leuke foto's! :) de outfit vind ik ook heel leuk! Vervelend dat je ook zoveel moet leren nu met dit lange weekend.. Ik herken het :(
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ken je alleen maar met bril eigenlijk, dus dit is voor mij een stuk logischer om te zien. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke outfit en foto's! :) Het rokje is echt onwijs leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Mooie foto's(: fijn weekend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit en echt hele leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!