Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Outfit | Safariblousje en appelbomen

Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht? 2 minuten lopen en ik zit midden in rijen appelbomen. Ik stapte snel op de fiets met mijn zusje en ik ben eigenlijk toch wel heel blij met het resultaat! Ik draag trouwens een nieuw blousje van de Pull and Bear, wat ik wel mijn 'jungle/safari blousje' noem haha.

blouse Pull and Bear, broek New Look, riem Cowboysbelt, schoenen Minnetonka

Donderdag had ik gymnasiumdag, wat inhoudt dat je een groepje hebt met gymnasiumbobo's uit alle jaren en dan heb je een hele dag om een mythe in een toneelstuk om te zetten. Een soort van mythe in een modern jasje. Wij hadden het paard van Troje en ons toneelstukje was heel leuk geworden (al zeg ik het zelf). Ik speelde Helena en ik had eigenlijk maar 3 regels tekst maar ik vond het heel leuk. Geslaagde dag dus! 

Dat was het alweer! Dit weekend helaas veel leren want de komende twee weken hebben ik en Eva toetsweek, dus dat wordt even hard werken.. 

Fijn weekend allemaal! 

Liefs,
Ellen 

Ps. bedankt voor alle leuke reacties op onze vorige post! (En op al die daarvoor natuurlijk ook hihi)

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto's zijn het geworden! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plekje zo tussen de appelbomen :) en wat een leuke outfit! Succes met jullie toetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn leuke foto's geworden! En je schoenen zijn echt zo leuk! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en wauw die schoenen! Veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's en prachtige locatie op te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, lijkt mij ook dé perfecte locatie om foto's te maken! En wat een leuke top :) Heel erg veel succes met leren voor jullie toetsweek!

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blousje! Ik ben ook echt verliefd op die schoenen! Super gaaf! Je had je toneelstuk moeten filmen(;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke foto's :) Ik ben dol op de schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!