Pagina's

donderdag 3 april 2014

Instagram #2 | Beauty is in the eye of the beholder

Instagram updateje! Terwijl Eva op werkweek in Londen is, zit ik op school.. Maarrr wel lekker weer, en ik word er nog steeds blij van (hoe vaak heb ik dit al gezegd haha). Lekker weer koppel ik meteen met ijsjes en ijsjes zijn lekker. Ik ben ook nog steeds geobsedeerd/gefascineerd door alles wat in de bloei is en de lammetjes niet te vergeten. Oja, de Instagram foto's:
Ijsjes en de domtoren, dit is diep - Here comes the sun! (en gekke regenboogfilter) 
Heel vroeg opgestaan en al op de fiets omdat ik bij een turnwedstrijd moest helpen, het was vroeg maar dit was mooi :) - met eefje! - feest in Utrecht bij de Winkel van Sinkel (het was vrij erge chaos door zo veel mensen) 

Nieuwe horloges! Het zijn neppe casio's, dat wel. - Bloemig canvastasje - Turkse pizza eten! 
Vreemde foto, maar dit geval moet mijn agenda voorstellen - Meer ijs - Zaandam! 

Dit was hem alweer, ik vind het leuk om dit soort posts te maken, weten jullie ook een beetje meer over mij (en mijn agenda). 

Wat is jullie instagram-account? 

Liefs! 
Ellen (Instagram: Jemappellen) 

5 opmerkingen:

  1. Super leuke instagrams! Mijne is: jamiethehunter xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige foto's! Ik wil ook zoooo graag zo'n Casio horloge, haha.
    Mijn instagram: isabeldegraaf :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Oh ik word ook o-zo vrolijk van dit weer! Ik heb gister ook voor de eerste keer weer ijs gehaald :) En wat een mooie horloges, gaaf zeg!

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer El!
    (Al zie ik alle foto's natuurlijk al voor de tweede keer, als diehard instagramstalker.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik doe ook elke week zo'n artikel! Mijn instagramaccount is missbeautyfreaknl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van een berichtje! Ik word er zo blij van!